Seven en ik hadden het idee om een fotomeeting te organiseren met als modellen: kinderen.

Kinderen in de leeftijd 0 tot 11 jaar.
De meeting vindt plaats nabij Wezup, Boswachterij Sleenerzand.
Deze locatie is in de herfst zeer mooi, denk aan bomen die verkleuren etc.
Voor deze meeting kunnen zich 6 modellen opgeven en nog 4 fotografen. In totaal zijn er dan 6 fotografen, inclusief Seven en mijzelf.
Graag opgeven via pb doormiddel van het onderstaande lijstje. Aanmeldingen worden alleen in behandeling genomen via PB.
Ik pas de lijst aan op volgorde van aanmelding.
Model
Bokt naam, naam ouder, naam kind, leeftijd en recente foto's.
Fotograaf
Bokt naam, naam, fotografie naam en website.
Wanneer er meer modellen zich aanmelden dan het vast gestelde aantal worden de modellen gekozen door de fotografen.
Wanneer er voldoende fotografen zijn en je wilt je toch nog opgeven? Dan komt er een reservelijst.
Het schema voor deze dag is al klaar. Deze moet alleen nog ingevuld worden.
Fotografen worden onderverdeeld in groepen van twee.
Per model wordt een half uur gerekend. Dit is ruim genomen, zodat de tijd genomen kan worden voor het model.
Wanneer de fotografen eerder 'klaar' zijn, kan er eerder gewisseld worden.
Het schema: https://www.dropbox.com/s/f04v85gdh3kvolx/Fotografen.pdf
Seven en ik zorgen voor extra attributen zoals een bellenblaas. Extra initiatieven worden zeker gewaardeerd.
Wij raden de ouders aan om speelgoed mee te nemen waar uw kind graag mee speelt.
Ook willen wij vragen aan de ouders of ze de favoriete knuffel mee willen nemen.
Wij zorgen er voor dat deze dag vlekkeloos verloopt. wij maken tijd voor vragen en/of opmerkingen. Daarnaast bewaken wij de tijd.
Wij hopen dat er voldoende animo is voor deze leuke, gezellige en originele meeting.