Fotomeeting Dravers omgeving Bommelerwaard.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

melaniepk

Fotomeeting Dravers omgeving Bommelerwaard.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-13 13:12

De vereniging Dravers.nl organiseert op 22 september een fotomeeting in een prachtig natuurgebied in de Bommelerwaard.

Het gebied bestaat uit meerdere stukken met water, strandjes, een stukje met bomen, een open vlakte van een paar kilometer en alles is omheind, dus extra veilig !

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Er is voldoende parkeergelegenheid op de locatie en na de shoot is er een gezellige borrel (gratis) om nog even na te genieten van een heerlijke dag.

Dus...
Heb jij een Draver en wil je graag wat mooie plaatjes van jullie samen ?

Of....
Ben je hobbyfotograaf en wil je wat oefenen op prachtige modellen in een mooie omgeving ?

Geef je dan snel op

Op het Draversforum loopt er ook een topic met opgaves, voor diegene die benieuwd zijn naar de opkomst buiten Bokt om.
http://www.dravers.nl/threads/56453-De-datum-en-locatie-is-bekend-!-*opgavetopic*-Fotomeeting-Dravers-nl

*De foto's die deze dag genomen worden, zullen tevens als promotiemateriaal gebruikt worden voor de vereniging en er geldt als voorwaarde dat de genomen foto's kosteloos beschikbaar worden gesteld voor dit doeleinde*
Deelname is uiteraard op eigen risico.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 13:23

melaniepk schreef:
*De foto's die deze dag genomen worden, zullen tevens als promotiemateriaal gebruikt worden voor de vereniging en er geldt als voorwaarde dat de genomen foto's kosteloos beschikbaar worden gesteld voor dit doeleinde*

Wat bedoel je hiermee :)? Dat jullie ook foto's op groot formaat gratis willen hebben? Of alleen kleine foto's met logo? Hoe zit het met naamsvermelding en dergelijke?

_Alarm_wlkp

Re: Fotomeeting Dravers omgeving Bommelerwaard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 13:24

Waarom zo ver ;( lijkt me geweldig eens eindelijk een fotomeeting voor Dravers!

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-13 13:36

SSDesign schreef:
melaniepk schreef:

Wat bedoel je hiermee :)? Dat jullie ook foto's op groot formaat gratis willen hebben? Of alleen kleine foto's met logo? Hoe zit het met naamsvermelding en dergelijke?

Hoi hoi
Hier mee bedoelen we dat je kosteloos een (groot) formaat foto digitaal aan de vereniging moet leveren (We drukken deze zelf af) als daar om gevraagd word, logo etc in overleg.
Voor de deelnemers zelf kun je uiteraard wel een schappelijk bedrag vragen voor een afdruk of digitale foto.

Heb ik je vraag hiermee voldoende beantwoord ? :)

En _Alarm_wlkp, sorry.... ik begrijp dat je erg ver weg woont ? Je mag natuurlijk best mee genieten van alle voor en napret hier en op het draversforum :j en ongetwijfeld zal er in de loop van de tijd elders in het land nog eens zo iets georganiseerd worden bij voldoende animo ;)
Laatst bijgewerkt door melaniepk op 04-09-13 13:52, in het totaal 2 keer bewerkt

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 13:37

Wat leuk dat het hier ook staat! Ik ben waarschijnlijk aanwezig als fotograaf! Moet enkel even kijken noog qua vervoer :)

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 13:54

Ja ik ben van België het is een 1,5uur rijden, denk dat mijn vader dat niet wilt.
Wil het wel gaan volgen, benieuwd welke dravers er voorbij gaan komen :D

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 14:46

Oke sorry, dan houdt het voor mij op :) Ik ga geen grote digitale foto's voor niks weggeven...

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-13 14:50

Geen foto's... bestanden ;)
Uiteraard kost dit je niets en we kunnen bij promotie (denk aan horse event etc) jou naam dan ook promoten als fotograaf van de gemaakte foto's.

Maar natuurlijk ben je vrij in of je dit wel of niet wilt :)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 14:55

melaniepk schreef:
Geen foto's... bestanden ;)
Uiteraard kost dit je niets en we kunnen bij promotie (denk aan horse event etc) jou naam dan ook promoten als fotograaf van de gemaakte foto's.

Maar natuurlijk ben je vrij in of je dit wel of niet wilt :)

Tja, mijn camera kan ik ook niet kopen met de mededeling dat ik Susan heet en graag foto's maak :D
En ik weet niet wat het verschil is tussen een grote digitale foto en een bestand, maar ik zal wel een beetje 'dom' zijn :D

Maar goed, voor mij houdt het op want ik ga geen gratis foto's weggeven :)
Laatst bijgewerkt door SSDesign op 04-09-13 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 14:55

Oh wat verschrikkelijk jammer dat ik dan op vakantie ben, wat had ik hier graag aan deelgenomen met mijn stoere draver!

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-13 15:10

Jammer Delaja !

En SSdesign, daarom mag je ook een vergoeding voor je foto's aan de deelnemers vragen ;)
Maar als je niet wilt deelnemen om die reden ben je daar natuurlijk vrij in. :)

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 15:39

melaniepk schreef:
Jammer Delaja !

En SSdesign, daarom mag je ook een vergoeding voor je foto's aan de deelnemers vragen ;)
Maar als je niet wilt deelnemen om die reden ben je daar natuurlijk vrij in. :)

De deelnemers, en aan wie moeten de fotografen dan een digitaal? Een of meerdere? Geven? Het draver forum? Ik denk niet dat veel fotografen dat graag doen.

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-13 15:43

Aan de vereniging Dravers.nl zodat deze voor promotiedoeleinden gebruikt kunnen worden op beurzen en evenementen.

En waarom zouden fotografen dat niet graag doen ? :) Het is natuurlijk niet zo dat ze hun hele portfolio ter beschikking hoeven te stellen, echter als er een foto is die voor promotie van het ras geschikt is willen we deze kosteloos mogen gebruiken ;)

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 15:52

melaniepk schreef:
Aan de vereniging Dravers.nl zodat deze voor promotiedoeleinden gebruikt kunnen worden op beurzen en evenementen.

En waarom zouden fotografen dat niet graag doen ? :) Het is natuurlijk niet zo dat ze hun hele portfolio ter beschikking hoeven te stellen, echter als er een foto is die voor promotie van het ras geschikt is willen we deze kosteloos mogen gebruiken ;)

Omdat voor niets de zon opkomt. Als jullie wat verkopen geven jullie dat toch ook niet gratis weg omdat iemand dat zo graag wil hebben al dan niet voor promotie?
Het is zeer normaal te betalen voor een foto op groot formaat of digitaal bestand.. Ik zie trouwens geen verschil enkel dat het digitaal bestand in mijn ogen meer waard is.

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 16:23

Dames voordat de gemoederen te hoog oplopen..

Ik kan me voorstellen dat fotografen dat niet willen doen, dat is ze goed recht!

We hebben op dit moment enkele (amateur) fotografen die dit wel willen doen omdat zij hart dragen voor de vereniging en het ras. Ik kan me voorstellen dat hier meerdere fotografen zijn ons doel als vereniging willen steunen en daarom een foto/digitaal bestand aan ons (de vereniging dus) ter beschikking willen stellen voor onze promotie doeleinden. Uiteraard kan dit met logo, wat uiteindelijk ook een stukje promotie voor jezelf is..
Het verkrijgen van nieuw promotiemateriaal van verschillende dravers is namelijk een van de redenen voor het organiseren van deze meeting, vandaar dat dat een belangrijk punt voor ons is.

Nogmaals, het is dus je eigen keuze om wel of niet te komen fotograferen

Ik hoop dat er hier in ieder geval nog modellen zijn die het leuk lijken om te komen!
Ook mensen die gewoon willen komen kijken of helpen (groomen) en zo kennis te maken met de vereniging zijn natuurlijk welkom! (meld je dan wel van te voren even aan)

BlixtsnabbBS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 20:59

Ik kom helaas niet want ik heb die dag al koers met mijn mini's. :) Anders had ik graag gekomen. Mijn paard zit echt mega goed in zijn bespiering na die 4 maanden rust! :D

savira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 23:34

Ik ben erbij als beginnend fotograaf, en geef graag mijn foto's af aan deze fijne vereniging!

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 13:38

Ik ben er ook sowieso bij! Hoop echt dat we het weer van vandaag hebben (oke, iets frisser mag ook wel :') ) En ook ik help de vereniging graag met de foto's natuurlijk :D

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-13 17:21

Leuk allemaal !
Hopelijk word het een mooie dag *\o/*

shetlandlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 23:19

Ik ben er ook als hobbyfotograaf en ik hoop dat er wat bruikbare plaatjes van komen :) Aan de modellen zal het vast niet liggen!

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-13 20:21

Het word morgen ontzettend mooi weer *jeeij*
Er zijn nog wat aanmeldingen gekomen en we hebben er zin in !

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 21:02

Ik ook! Camera ligt op de oplader! Nu nog hopen dat het ov mee werkt :')