Ik wil in (omgeving) Amsterdam graag een fotomeeting organiseren, voor menselijke modellen. De exacte plaats waar we de meeting kunnen houden en de datum, kunnen we nog overleggen.
- Ik dacht zelf aan 5 modellen en 10 fotografen. Dan kan er in groepjes van 2 fotografen per model worden gewerkt en kan iedereen ruim de tijd nemen voor elk model.
- Het zou natuurlijk onwijs gaaf zijn als we samen kunnen werken met een of meerdere visagistes/haarstylistes. Het zou dus super leuk zijn als deze zich ook willen opgeven!
- Natuurlijk geld voor iedereen (modellen, fotografen, visagistes/haarstylistes) dat de foto's mogen worden gebruikt voor in het portfolio. Bij het inschrijven voor deze meeting, geef je daar dus toestemming voor!
- Fotografen zullen worden geselecteerd en deze zullen vervolgens weer de modellen kiezen vanuit de inschrijvingen.
Organisatie
Ik zou de organisatie graag met iemand samen willen doen. Lijkt het jou leuk om mij te helpen, laat het dan even weten

Ik wil zelf graag model staan. Aangezien ik de meeting organiseer, ga ik dus zowizo mee.
Inschrijven modellen
- Boktnaam:
- Echte naam:
- Leeftijd:
- Ervaring:
- Voorbeeldfoto/site:
Inschrijven fotografen
- Boktnaam:
- Echte naam:
- Ervaring met modelfotografie:
- Site/voorbeeldfoto:
Inschrijven visagiste/haarstyliste