Omdat ik toch gemerkt heb dat er hier in de omgeving wel behoefte naar is, en ikzelf door omstandigheden een andere meeting niet volop kon organiseren is bij mij op zondag 25 augustus een gat gevallen. Daarom heb ik besloten om een leuke mini-meeting te organiseren waar het belangrijkste is om van elkaar te leren.
Het plan
Op een nader te beslissen locatie zal er op zondag 25 augustus een mini-meeting georganiseerd worden. Hier zullen 5 beginnende fotografen komen, en 5 ervaren fotografen. Deze zullen in 2-tallen ingedeeld worden waar de ervaren fotografen een beginnende fotograaf gaan helpen met de basics. Hierbij moet je denken aan compositie, achtergrondruis, hoek van fotograferen en wat basis instellingen. Het is echter geen fotografiecursus, dus als je echt veel kennis wilt opdoen is het wel aan te raden naast de meeting ook nog een cursus te volgen.
Er zullen 5 paardmodellen komen. Er zal dus met 1 groep gewerkt worden waar de fotografen in duo's langs zullen gaan.
Voor de modellen zijn geen eisen, belangrijk is wel lang stil kunnen staan.
Op het moment twijfel ik tussen het Maalwater in Heiloo, en de Jonge Duinen in Beverwijk.
De jonge duinen zijn erg divers, en het Maalwater heeft wat meer ruimte.
Hierover mag nog gestemt worden.
(het Maalwater)

(de Jonge Duinen)
Aanmelden
De fotografen mogen zich hier in het topic aanmelden. Wie het eerst komt wie het eerst maalt

Vermeld bij je aanmelding of je ervaren bent of niet.
Modellen mogen zich ook in het topic aanmelden. Hier wordt nog tussen gestemd

Vermeld bij je aanmelding wat info over je paardje met 1/2 foto's.
Groetjes Lara!