Stal Monnikenburg huisvest op dit moment 2 AMHA dekhengsten, 1 AMHA fokmerrie, 3 half amerikaanjes, 1 minishet en 1 welsh a pony.

Oasis XS Spotlight Showman alias Showman

Camelot countrys buckeroo dream alias Bucky is pas sinds 07-07-2013 in ons bezit en zal de komende tijd heel veel veranderen.
Het is echter nu al een schitterende hengst met zijn mooie buckskin kleur.

Kaufmans Blazing Crimson alias Ginny is pas sinds 07-07-2013 in ons bezit dus over een paar weken zal ze er heel anders uit zien haha

Pearl

Talasha

Tyra

Dream afgelopen winter

May afgelopen winter
Tevens een super fotogenieke Golden Retriever, een jack russel mis met het liefste koppie wat je je kan bedenken en vele andere dieren.
oa papegaaien, katten, konijnen, kippen etc

Bob
Alle foto's die ik hier plaats, behalve van Bucky en Ginny zijn oud, ik zal proberen zo snel mogelijk wat actuele foto's erbij te zetten.
De shoot zal waarschijnlijk op een zondag in augustus of september zijn, afhankelijk van wanneer de meeste mensen kunnen.
Kan eventueel ook op zaterdag en dan is misschien een gezellige avond barbecue een leuk idee?
Stal Monnikenburg is in ieder geval gevestigd in het Zeeuwse Kattendijke, 6 km van Goes vandaan.
We kunnen hier met de paardjes heel makkelijk de polder in voor mooie locatie foto's, ook thuis in de bak kunnen er actie foto's gemaakt worden.
Showman kan vrijheidsdressuur en de hengsten zullen uiteraard ook op z'n Amerikaans geshowd worden.
Vragen, ideeen, alles is welkom.
Ik hoop dat we er een gezellige dag van kunnen maken