Hierbij organiseer ik een meeting in het Westland.
Een meeting voor iedereen, ik heb geen voorkeur voor speciale kunsten of speciale kleuren en modellen,
ik wil een meeting organiseren waar iedereen welkom is en wat een hele gezellig dag gaat worden!
Het wordt een Zonsondergangs Meeting;
Waarbij de bedoeling is dat we rond 6 uur half 7 verzamelen bij de parkeerplaats,
zodat we om stipt 7 uur op het strand staan!
De meeting zal afgelopen zijn rond half 11, misschien wat eerder aangezien de zon rond 10 uur echt onder gaat!
Datum;
We zijn bij deze meeting afhankelijk van de tijden van Eb en Vloed op het strand en hier zullen we dan ook rekening mee moeten
houden bij het beslissen van een datum!
Mijn voorkeur gaat uit naar eind Augustus begin September i.v.m. de vakanties van iedereen!
Locatie: Ter heijde aan zee in Ter heijde dus naast Monster.
Verzamelen: Bij de parkeerplaats bij de redding brigade, Foto Parkeerplaats
Parkeren: Gratis parkeren de gehele dag, is een openbaar parkeer terrein en veel ruimte voor trailers erbij.
Aanmelden;
Om je aan te melden voor deze meeting wordt er een lijstje ingevuld.
Ik houdt zelf de quote bij met de gehele lijst want anders raak ik het overzicht kwijt.
Daarbij wil ik jullie ook vragen gelijk je E-mail te versturen via PB, zodat ik deze kan gebruiken voor een datumprikker!
Het is de bedoeling dat er ongeveer 6 á 7 modellen mee gaan omdat het anders te weinig tijd is in een avond,
en daarbij wil ik graag rond de 7 á max 10 fotografen dat ligt een beetje aan het aantal aanmeldingen.
Om je op te geven als model graag invullen:
Naam bokt:
Naam paard:
Ras:
Foto (2):
E-mail via PB!
Om je op te geven als fotograaf graag invullen:
Naam bokt:
Naam:
Website:
E-mail via PB!
Ik hoop op een leuke en gezellige meeting voor iedereen!