Hoi allemaal!
Voorlopig even de laatste fotomeeting op deze locatie, om het voor de fotografen ook leuk te houden!
Rond deze datum zal de heide in bloei staan, vandaar dat ik nog één keertje dit jaar op deze locatie een meeting wil houden.
De omgeving is erg gevarieerd. Heide, een strandje, een meertje, zandpaden, bomenranden, een zandvlakte behoren tot de mogelijkheden voor de achtergrond! Het gebied is erg groot, waardoor wandelaars totaal niet in de weg lopen voor ons en wij totaal niet in de weg zitten voor wandelaars.
De meetings die ik eerder heb georganiseerd op deze locatie:
[FM] Fotomeeting Honden - Terhorsterzand 17/02
[FM] Vervolg fotomeeting Terhorsterzand: 21/04
[FM] Fotomeeting honden Terhorsterzand (DR) 30/06
Al deze meetings waren een succes, dus ik ga er gewoon vanuit dat dit ook een succes wordt, haha! Natuurlijk met behulp van jullie.
Om iedereen een eerlijke kans te geven op een plekje op de modellenlijst, is het helaas niet de bedoeling om honden op te geven die 17/02, 21/04 of 30/06 al mee zijn geweest. Ik ga er vanuit dat hier begrip voor is, en anders hoor ik dit graag via een privébericht.
Er zullen 8 honden en 8 fotografen komen op deze dag. Er komen twee groepen van 4 modellen en het zal afgelopen zijn zo rond het middaguur, om voor de ergste hitte aan weer lekker met een glas koude ranja in de schaduw te zitten. De datum is zondag 18 augustus. De fotografen gaan op volgorde van inschrijving. De honden worden gekozen door de fotografen*, inschrijving is dus geen garantie dat je mee kan. Inschrijven van modellen kan t/m 31 juli, 20:00!
Ik wil graag mee als fotograaf!
Zou je dit dan even in willen vullen?
Let op! PB's lees ik eerder dan het topic, dus je doet er verstandig aan om je via PB aan te melden, dan heb je namelijk 'voorrang' op de fotografen die zich enkel in het topic hebben gemeld.
Boktnaam:
Naam:
Fotografienaam:
Website:
Ik wil graag mee met model!
Willen jullie ook even een ingevuld lijstje uitsluitend via PB naar mij sturen? Aanmeldingen in het topic worden niet meegerekend.
Boktnaam:
Naam hond:
Ras hond:
Teef of reu:
Geholpen: Ja/nee
Foto hoofd:
Foto hele lichaam:
Meer foto's mag uiteraard, maar deze twee foto's zou ik sowieso graag willen ontvangen.
1. Devi | Duitse Herder | MarianneV | -

* Er staat al één model vast, zoals jullie hierboven hebben kunnen zien. Dit is privé afgesproken n.a.v. de vorige meeting in juni. Mocht iemand het hier niet mee eens zijn, dan hoor ik dit graag via een privébericht.
Ook niet onbelangrijk: Ik wil niemand voor het hoofd stoten, dus wat 'moeilijkere' honden aanmelden is geen probleem, op voorwaarde dat deze dan aangelijnd blijven! Het is nu twee keer voorgekomen dat er een incident plaatsvond. Ik wil hier echter geen problemen mee, dus liever voorkomen dan genezen. Ben je het hier niet mee eens? Dan zou je je helaas niet aan kunnen melden met model.