- Hi !
Helaas wonen we in NL en werkte het weer niet echt mee, dus zullen we de meeting van morgen moeten verplaatsen. Vandaar dit nieuwe topic.
De meeting zal plaatsvinden bij het Kootwijkerzand op zondag 18 augustus.
Er zullen 6 modellen meegaan, en 9 fotografen(8 & ik). Dit omdat ik het liefst alles in 1 groep zet.
Modellen en fotografen die op de originele gekozen lijst staan, zijn verzekerd van hun plekje. De reserves die later ook meemochten zullen een streepje voor hebben op de rest.
De modellen
Modellen moeten meerdere ''hogere'' VDkunsten beheersen, denk hierbij aan het liggen, steigeren, compliment, spaanse pas e.d.
Aanmelden hier in het topic of via pb met enkele foto's.
De fotografen
Fotografen mogen zich bij mij via Pb aanmelden, ik maak hier zelf een lijst van en uiteindelijk zal hier een selectie uit gemaakt worden. Er wordt geselecteerd op niveau en stijl, omdat ik het een wat meer exclusieve meeting wil maken en niet zomaar iedereen deel laten nemen.
Bij aanmelding dit lijstje invullen:
Ik ontvang graag van de fotografen met interesse
- 1 favoriete foto
- 1 link naar portofolio(al is het maar een mapje met wat foto's of is het je fotografie website)
- korte beschrijving van het materiaal dat je gebruikt
Aangemeldde fotografen
- Astor
- xSUPERMATIC
- Joey
- Ilona
____
Fotografen
-
-
Modellen
- xHenkexSpons, Spongebob foto
-
Zoals jullie dus zien zijn de lijsten wel weer helemaal leeg. Heb jij je voor de vorige meeting aangemeld? Dan heb ik je gegevens nog wel, en is het dus puur even inlichten dat je graag weer mee gaat(en dus de datum je goed uitkomt). Modellen en fotografen die op de originele gekozen lijst staan, zijn verzekerd van hun plekje. De reserves die later ook meemochten zullen een streepje voor hebben op de rest.
Ik hoop jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben

Groetjes Lara