Het leek mij leuk om samen met bokker Mariska_R een fotomeeting voor honden te organiseren in Havelte, bij de genieput. De omgeving is er erg gevarieerd zo is er heide, een meertje, zandpaden, bomenranden enz.
Hoe ziet de meeting eruit:
- we willen graag 10 fotografen en 10 modellen.
- we hebben een ochtend en middag groep waarvan 5 honden in de ochtend en 5 honden in de middag. De fotografen blijven de hele dag.
- 2 fotografen fotograferen alle honden een kwartier, hierna draaien we door en heb je dus een kwartier met 2 andere fotografen.
- als de hond braaf is met andere honden, kunnen er ook foto's gemaakt worden als de hond los is.
De meeting zal worden gehouden op 22 september. Dit is ivm de zomervakantie.
Als je graag mee wilt doen geef je dan op met de volgende gegevens:
Fotografen en modellen opgeven via PB! naar Arinossa
Ik wil graag mee als fotograaf
Boktnaam:
Naam:
Fotografienaam:
Website:
Ik wil graag mee als model
Boktnaam:
Naam hond:
Leeftijd:
Ras hond:
Teef of reu:
Geholpen: Ja/nee
Foto hoofd:
Foto hele lichaam:
De honden die mogen op 1 september zullen gekozen worden door de fotografen. Inschrijving is dus geen garantie dat je mee kan. Onze twee honden gaan sowieso mee, we nemen allebei een 2e persoon mee die op onze hond kan passen zodat wij deze dag goed kunnen organiseren.
Daniquexx zal ons deze dag ook assisteren omdat zij er als fotograaf anders tegen aankijkt dan wij. Zij zal deze dag ook fotograferen.
Boktnaam: Mariska_R
Naam hond: Boeddha
Leeftijd: 4 maanden
Ras hond: Boxer
Teef of reu:Teef
Geholpen: Ja/nee

Boktnaam: Arinossa
Naam hond: Ollie
Leeftijd: 1.5 jaar
Ras hond: Kruising herder X Border Collie ?
Teef of reu: Reu
Geholpen: Ja

Boktnaam: daniquexx
Naam: Danique
Fotografienaam: Danique de Vries Fotografie
Website: http://daniquedevriesfotografie.weebly.com/
De modellen en fotografen kunnen zich inschrijven tot 4 augustus. Dan weet iedereen 4 weken vantevoren of ze mee mogen of niet.
Wij hopen dat er veel aanmeldingen komen!

Groetjes Mariska en Marije