Eerste keer mee naar een fotomeeting?!
Voor Do’s en Don’ts kijk eens dit topic door: [FM] Fotomeetings, de Do's en de Don'ts
Datum -
zat 29 sept / zo 30 sept
zat 5 okt / zo 6 okt
zat 19 okt / zo 20 okt
Hier wordt nog uitgekozen!

Voor zowel modellen én fotografen is er een grote parkeerplaats maar dit is betaald parkeren!
Het is een afgesloten parkeerplaats waar je alleen in kan door de poort, je trekt een kaartje, bij vertrek betaal je bij de automaat en krijg je een uitrijkaart.
Modellen zijn er slechts een dagdeel, in de ochtend of in de middag. Dus voor hen is het bedrag vrij laag. Voor de fotografen die er de hele zijn is het wat hoger… máár...
Als je met fotografen afspreekt om te gaan carpoolen, kan je de kosten ook delen. Je betaald tenslotte alleen pér auto, niet voor het aantal personen.. Dan zijn de kosten weer haast niets.
Zorg dus dat je dit samen goed afspreekt en voldoende muntgeld meeneemt.. ik ben hier NIET verantwoordelijk voor.
Citaat:Parkeerkosten per auto: eerste half uur gratis, tot 1 uur €1,50, van 1-3 uur € 3,-, van 3-4 uur € 5,- en € 7,- (4 uur en langer).
Ik zou het érg jammer vinden als hier overheen wordt gelezen door iedereen en er later alsnog afmeldingen komen door een paar euro aan parkeerkosten..
LET HIER DUS OP voor je jezelf gaat opgeven!! Dank!

Selectie van de fotografen
Deze keer gaat het wel op snelheid van aanmelden. Ik wil het gevarieerd houden en de groepen zo maken dat alle niveaus mee kunnen gaan,
maar dat is natuurlijk niet te voorspellen aangezien de fotografen niet gekozen worden. Maar ik ga wel proberen om per groepje min. 1 gevorderde fotograaf te zetten.
Zo kan je van elkaar leren. Dit is voor mij de insteek van deze meeting. Gezelligheid en leren!
Er gaan in totaal 12 fotografen mee. Er worden groepjes van 3 gemaakt.
Al vol? GEEN ZORGEN! Ervaring heeft mij geleerd dat fotografen hoog in de reservelijst vaak alsnog mee gaan met de meeting wegens de afmeldingen.
Dus als je echt graag mee wilt dan houd je de datum gewoon vrij als je op de reservelijst staat!
En daarnaast.. er moet nog worden gestemd over de definitieve datum! Dus misschien vallen er al wat af op de lijst.

Selectie van de modellen
De fotografen gaan stemmen op de modellen.

Je kan je aanmelden via PB naar Cynn_x
Fotograaf
Naam:
Gebruikersnaam op bokt.nl:
Website (indien van toepassing):
Fotografienaam:
Apparatuur:
Ervaring (Amateur/Middel/Gevorderd):
Voorbeeldfoto's (1 URL per regel): (als je geen website hebt!!)
Extra:
Model
1 gehele foto van het paard.
Naam:
Gebruikersnaam op bokt.nl:
Naam:
Geslacht:
Ras: