Omdat alle fotomeetings altijd ver weg georganiseerd worden en deze vanuit Zeeland zelden aan te rijden zijn (en ik helaas bij de dichtstbijzijnde meeting net naast deelname greep), dacht ik: ik waag het er zelf op

Wanneer?
Zaterdag 8 Juni 2013, 19.00 verzamelen op strand
Waar? Dishoek Westduin
Strand bij overgang bij strandtent Piet Hein. Je kunt goed parkeren met de trailer op parkeerplaats Galgeweg http://www.infodishoek.nl/parkeren.htm Adres voor Tomtom: Westduin 1, 4371 PE, Dishoek
Deelnemen als model?
Modellen aanmelden via topic ÉN per PB. Inschrijven kan door het lijstje te quoten wat in deze openingspost staat. Let er hierbij op dat je altijd het laatste lijstje quote zodat er niemand ineens af gequoted wordt. Graag ook nummeren zodat duidelijk is hoeveel deelnemers er zijn. Graag het volgende lijstje invullen:
1. Naam:
Naam paard:
Ras:
Geslacht:
Kleur:
Foto's (max 2, een hoofd en een standfoto)
Er is plaats voor max. 10 modellen. Door de deelnemende fotografen wordt er bij groot animo gestemd via Pb welke modellen zij voor hun lens prefereren. Houd hiervoor het topic in de gaten!
Deelenemen als fotograaf?
Fotografen kunnen zich aanmelden via topic. De eerste tien fotografen, kunnen mee. Inschrijven kan door het lijstje te quoten wat in de 1e post staat. Let er hierbij op dat je altijd het laatste lijstje quote zodat er niemand ineens af gequoted wordt. Fotograaf mag zijn foto's volgens zijn eigen tarief aanbieden aan deelnemende modellen.
Verder:
De exacte planning van die dag zal later bekend worden wanneer blijkt dat de animo voldoende is. Sluitingsdatum voor aanmelden zowel als model, als fotograaf is Maandag 13 Mei 00.00 Na deze dag aanmelden zal dus geen zin hebben en vanaf dat moment gaan we verder plannen.
Ik hoop op een leuke meeting met natuurlijk prachtige paardjes en foto's!