Ik zou het wel leuk vinden om eens een keertje een meeting te houden met beginnende fotografen! Vaak zijn de grote fotomeetingen hier op bokt niet toegankelijk voor beginnersfotografen omdat je toch wel een flink portfolio en ervaring op gebouwd moet hebben voor de meetings. Dit echt voor de wat serieusere beginnersfotograven die hun camera en de technieken beter willen leren kennen. Voor de fotorgafen die ook echt wat willen gaan doen met fotografie en hier misschien een mooi portfolio mee kunnen beginnen. Ik zelf moet ook nog veel leren en wil graag wat serieuser gaan beginnen en dit leek me een leuk opzetje.
Het idee is om een mooie locatie + een aantal modellen te vinden en misschien 1 of 2 wat ervarenere fotografen, zodat we er een leuke en leerzame dag van kunnen gaan maken. Ik zou graag willen weten of hier animo voor is en misschien een aantal mooie locaties op een rijtje zetten zodat we daar over kunnen stemmen. Eerst wil ik weten of er genoeg animo is en of het haalbaar is qua modellen en of er een ervaren fotograaf is die de moeite wil nemen om mee te helpen en misschien wel wat tips wil geven! Als dit een succes is kunnen we misschien nog wel een meeting houden en dan bijvoorbeeld een themashoot doen (mensen en of paarden)
Het idee is om het eerst eens te worden over een locatie en de modellen en later te gaan kijken naar evt. datum
Graag wil ik weten of er animo is, ik denk dat als we met een max van 8 fotografen + 1(of 2) ervaren fotograaf(en) Geef je naam, suggestie voor plaats en max 2 (mag ook extra linkjes eronder zetten) foto's van je werk tot nu toe. Ook wil ik graag weten of hier modellen (paardenmodellen) zijn die zich geroepen voelen om een leuke gezellige dag met als bedankje de foto's die gemaakt zijn mee te maken.
Modellen komen evt later wel.
Ik hoop dat jullie dit een leuk idee vinden! En dat er genoeg animo voor is!
En een klein oproepje aan de ervaren fotografen, als je dit graag zou willen doen zou ik heeel erg blij zijn!
Mocht het in de buurt van Gouda zijn (Rotterdam en omgeving bijvoorbeeld) ben ik best bereid de ervaren fotograaf uit te hangen. Echter wil ik hier niet te veel reiskosten op maken...
Wat ligt een beetje centraal voor iedereen? Ik woon zelf in beverwijk, vlakbij amsterdam maar ik ben bereid om ergens midden in het land heen te gaan. Vooral voor locatie. Ik dacht eerst misschien op de veluwe, maar daar ben ik niet zo heel erg bekend mee. En anders bijvoorbeeld op het strand/stuk duinen, en dat kan dan weer langs de hele kust. Erg moeilijk om een locatie te kiezen, misschien is het slim om dat inderdaad eerst te kiezen. Wie o wie kan me helpen! Ik denk dan toch de veluwe, en als iemand daar bekend mee is of die kan helpen. Of een strandlocatie zoals bij schoorl ofzo.
xMiinh
Geplaatst: 24-02-13 16:54
Een een stipje
Anoniem
Geplaatst: 24-02-13 16:54
Ik zou richting Utrecht gaan denken, lekker centraal. Loosdrechtse plassen, Soesterberg? Ik ben er verder niet bekend, maar wellicht wel lekker centraal?
astriidj
Geplaatst: 24-02-13 16:57
De veluwe zou ik ook nog wel willen overwegen afhankelijk van de modellen.
geen idee of het mag en of ik kan, maar dat zie ik wel als er een treinstation is (of iemand bereid is mij daar op te halen) zou ik heel graag meewillen
Anoli
Geplaatst: 24-02-13 17:36
Het ligt aan de locatie of ik kom of niet. Ik heb zelf idd de voorkeur voor utrecht, amersfoort, arnhem die kant op zeg maar. Het strand is voor mij gewoon te ver weg
ik denk dan dat het Amersfoort/omgeving Amersfoort wordt. Iemand hier bekend? En een datum, ik denk ergens in juni. Hopelijk lekker weer en kunnen we alles ruim van te voren plannen.
Als je als fotograaf wil. Zet dan even 2 foto's + evt linkjes van je werk hier neer. En voor de modellen geldt ook, even een foto plaatsen