Aangezien ik het erg leuk vind om een meeting te organiseren en graag prachtige foto's van mij en mijn pony wil lijkt het me leuk om een fotomeeting te organiseren! het is de bedoeling dat de modellen in 2 groepen komen ochtend en middag. en verschillende soorten foto's om te schieten. ikzelf heb nog geen ervaring hoe ik dit het beste kan laten rouleren dus hulp is zeer welkom met het organiseren!
Waar dicht bij mij ligt het mooie castricum waar een strand is en een mooi groot bos ook een mooie grote parkeerplaats is aanwezig dit is allemaal gelegen aan Johannisweg 3 te Castricum (je ziet het gelijk is een restaurant en parkeergelegenheid zat) ook is het restaurant een heerlijke afsluiter je hebt achter het restaurant een stal waar je je paard vast kan zetten en zelf een hapje kan gaan eten. het bos zit direct bij het restaurant en vanaf het restaurant is het straks ong 1 km lopen denk ik. zo is het bijvoorbeeld mogelijk om te kiezen wat de modellen zelf willen 5 bos en 5 strand zo kan sochtends bijvoorbeeld strand (of bos) en smiddags bos (of strand)
Fotografen 10 fotografen. Fotografen kunnen zich aanmelden. er zal een selectie worden gevormd van deze fotografen die zich hebben aangemeld. Wil je je aanmelden dan kun je gewoon hier neerzetten dat je mee wilt en een paar foto's / website natuurlijk!
Modellen 10 modellen. groot klein jong oud alles mag! ik hoop 10 totaal verschillende paarden te zien. Er zullen 9 modellen worden uitgekozen uit de selectie van de paarden die zich hebben aangemeld (nummer 10 is mijn eigen pony die tevens zowel mee naar het strand als bos gaat) Meld je paard gewoon aan!
Dus... Waar: Castricum johannisweg 3 Gelegen aan de Zeeweg richting Castricum aan Zee Wanneer: eind maart / begin April evt te bespreken Wie: 10 Fotografen en 10 Modellen, De modellen verdeeld over 2 dagdelen.
Jawel, ik sta in Bergen nh, maar heb geen vervoer....dus mocht er iemand uit mijn richting komen en mij en mijn ijslander op willen pikken.... Hij is leemvos (wildkleurvos) en kan tolt en telgang...
Binau
Geplaatst: 16-02-13 18:18
Ik wil me graag aanmelden als fotograaf. Ik heb nog nooit meegedaan aan een fotomeeting, maar eens moet de eerste keer zijn niet waar? Tot nu toe heb ik alleen mijn eigen dieren en die van vrienden gefotografeerd, dit wil ik graag uitbreiden door verschillende dieren op de foto te zetten.
Even een stipje. April is al vrij druk voor mij. ( wil je vanaf parkeerplaats naar het strand lopen? morgen ze dan nog het strand op?) gr.
daiswees
Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-13 21:07
kvika schreef:
Even een stipje. April is al vrij druk voor mij. ( wil je vanaf parkeerplaats naar het strand lopen? morgen ze dan nog het strand op?) gr.
Dat is aan de eigenaren zelf er is evt 1 km verderop ong een parkeerplaats waar je dan betaald kan parkeren en daar uitladen etc dat is dichterbij! en je mag gewoon het strand op :3
Oke ik meld me aan met mn paard op voorwaarde dat we wel het strand op gaan bos hebben we hier ook wel. Moet je nog wat weten? Zal morgen ff opdecomp een fot neer zetten
Afhankelijk van de datum wil ik mij aanmelden als fotograaf. Meestal sta ik aan de andere kant maar wil nu wel eens een keer een meeting ervaren als fotograaf!
Hoeveel aanmeldingen heb je nu ts? Ik kan nog wel een paard mee nemen. Maar als die van mij niet mee gaat dan komt die ander ook niet, daarvoor is de afstand te groot.