Ik was benieuwd of hier animo naar was en dacht, laat ik een topic openen!
* Ik wilde in beginsel zo'n 5 modellen en fotografen nemen, maar als er meer interesse is zou het ook iets groter kunnen, op zich.
Je kan je opgeven als model of fotograaf *goh* en het lijkt me ook handig om mensen te hebben die een beetje goed zijn met stylen en make-up, dus als jullie daarvoor mensen kennen die misschien mee zouden willen?
De fotografen kiezen uit de modellen die zich hebben opgegeven welke zij het liefste zouden willen fotograferen.

* Het leek me wel leuk om niet standaard foto's te maken dus, maar echt iets specialers (; Ideeën hiervoor zijn altijd welkom!
Als locatie zouden we de Reeuwijkse plassen kunnen nemen, het Goudse hout of bijvoorbeeld juist de kleine straatjes in de binnenstad met mooie huisjes.
* Als model is het wel de bedoeling dat je je op je gemak voelt voor camera's, dus ervaring met model staan is handig. Ook voor fotografen lijkt het me handig als zij al ervaring hebben met het fotograferen van mensen, dan krijgen we het beste resultaat eruit. (: Ik bedoel deze meeting niet echt als oefening, maar meer om mogelijkheden te bieden die je normaal misschien niet hebt.
Als je je wil inschrijven:
Citaat:Fotografen:
Boktnaam ~ Site/min. 2 voorbeeldfoto's
1. Nooor_ ~ http://berensfotografie.weebly.com
2.
3.
4.
5.
Modellen
Boktnaam ~ min. 2 voorbeeldfoto's
1.
2.