Aangezien ik bij de vorige meeting helaas niet met mijn eigen hond aanwezig kon zijn door de kou, heb ik besloten het nog eens te proberen, maar dan in de lente.

Ik ben helaas zelf geen fotografe en zal dus zelf komen als model, ik kan wél de hele dag aanwezig zijn. Ik wil de modellen in twee groepen verdelen van 4 á 5 honden per groep. Dit om het zo rustig mogelijk te houden voor zowel de honden als baasjes en fotografen. De datum wil ik nog niet definitief gaan bepalen omdat ik een datum wil kiezen waar de meeste fotografen en modellen beschikbaar zijn.
De locatie zal hoogstwaarschijnlijk bij de zandverstuiving aan de Scherpenzeelseweg/ de Utrechtse baan zijn omdat ik dit zelf een mooie plaats vind. Maar over andere locatie's valt altijd nog na te denken, dit staat dus ook nog niet helemaal vast.
Alle soorten en maten van honden zijn welkom en ook beginnende en gevorderde fotografen. Het gaat er vooral om dat we met z'n alle een leuke dag gaan beleven en je nieuwe mensen leert kennen. Modellen die het puur doen voor de gratis foto's hoeven zich wat mij betreft niet aan te melden.

Lijkt het je wat om mee te gaan op deze meeting? Dan kun je je door middel van de onderstaande lijsten opgeven.
Ik wil me graag opgeven als fotograaf:
Bokt naam:
Naam:
Ervaring:
Camera:
Site:
Ik wil me graag opgeven als model:
Bokt naam:
Naam:
Naam hond:
Ras hond:
Foto:
Extra:
Ik hoop dat er veel leuke aanmeldingen voor deze meeting gaan komen en het een leuke dag gaat worden.