Een fotomeeting met allemaal stippelsEr worden vrijheidsdressuur, arabieren, mini's meetingen georganiseerd dus ik dacht waarom niet een stippel meeting. of je nu een mini appaloosa hebt of een groot paard je bent van harte welkom om je op te geven.Datum: wordt later bepaald maar zal vanaf eind mei zijn. Plaats: Loonse drunense duinen aantal modellen: 8 aantal fotografen: 8 De fotografen worden door pinkie87 en mij gekozen. De modellen zulenl door de uitgekozen forografen worden gekozen doormiddel van stemmen.AANMELDEN VIA PB! pb's graag naar mij toe sturen en niet naar pinkie87 ik stuur ze door naar haar.Aanmelden Fotografen Naam/Boktnaam:Fotografiesite of link naar portfolio:Apparatuur: Favoriete foto: Aanmelden ModellenNaam/Boktnaam:Naam paard/pony: Foto van paard/pony:
Lijkt me superleuk om een keer te doen, jammer dat ik in mei examens heb, maar wel een leuk idee een meeting voor stippels!
borrie01 schreef:tuurlijk kan dat zou je mij een pb willen sturen met de gegevens uit de begin postje hebt pb
Ook aangemeld Had toevallig zelf deze in mn hoofd voor +- oktober zelf te organiseren, nouja dan maar hier hopen dat ik meemag
ik heb van jullie allemaal de pb's binnen ga nu alleen op verjaardag dus lijst bijwerken doe ik later even
serenta schreef:borrie01 schreef:leuk serenta wil je mij een pb sturen?Heb ik nu net aan je gestuurdontvangen. werk de lijst later even bij gaat niet vanaf telefoon