Naar aanleiding van een soortgelijke meeting waar enorm veel animo voor is, organiseren wij (xMiinh & ik) deze meeting. Bij de vorige meeting zijn er veel mensen op de reservelijst beland, en ik wil die ook graag een kans geven om paarden op de foto te zetten die vrijheidsdressuur trucjes kunnen. Bokkers die zich hebben opgegeven voor de andere meeting, maar daar helaas op de reservelijst zijn beland hebben voorrang. ' Locatie is nog nader te bepalen. Ik dacht zelf aan de Loonse & Drunense Duinen (Loon op Zand) het Kootwijkerzand (Kootwijk) of Den Treek/Leusderheide (Woudenberg).
AANMELDEN VIA PB!
Aanmelden FotografenAanmelden tot zaterdag 05 Januari 00:00 uur Wil je graag mee als fotograaf, vul dan even dit lijstje in: Naam/Boktnaam: Fotografiesite: Apparatuur: Favoriete foto: Plaats reservelijst andere meet: Voorkeur locatie: Loonse & Drunense Duinen, Kootwijkerzand of Den Treek/Leusderheide Locatie waarbij je absoluut NIET kan komen?:
Aanmelden Modellen Wil je graag mee als model? Vul dan even het volgende lijstje in. De modellen moeten wel voldoende kunstjes kennen. Liggen, steigeren en jambette is sowieso en must! Naam/Boktnaam: Naam paard: Foto van paard: Kunstjes die het paard kent: Eventueel een site?: Voorkeur locatie: Loonse & Drunense Duinen, Kootwijkerzand of Den Treek/Leusderheide Locatie waarbij je absoluut NIET kan komen?:
Mijn idee is om 12 fotografen mee te nemen en 4 modellen. Zo kunnen de fotografen in groepjes van 3 werken en hoeven de modellen maximaal een uur portret te staan en kunstjes te doen. Het is dus ook gewenst dat je paard langere tijd kunstjes kan laten zien. Na het maken van portretfotos zullen we actiefotos gaan maken. Wanneer er lint en paaltjes is kan dit tussen de paaltjes. Ook rijfoto's kunnen gemaakt worden. Zeker combinaties die zonder tuig willen en kunnen rijden zijn zeer welkom!
Wij hopen op een gezellige en leerzame meeting! Groetjes, Marjoow & xMiinh
Oké, mei kan ik sowieso niet en het ligt er aan wanneer ik in juni en juli op vakantie ga, want daar heb ik echt geen flauw benul van . Ik stuur je wel ff PB met aanmelding shizzle.
lovey_ou
Geplaatst: 31-12-12 18:28
Ik zou ook wel mee willen ovb. Ben benieuwd wat voor modellen zich aanmelden
Boots kan best veel , jambette, terug, weiken,liggen ( plat ) zitten, steigeren, begin passage , knuffel , spaanse pas, nee schudden, op het blok, spaanse galop , en verzameld steigeren , genoeg?
Ik zou ook graag meewillen als fotograaf maar kan alleen in mei Ik stuur je zsm even een pb
Calanddra
Geplaatst: 31-12-12 19:08
Ik wil wel mee als fotograaf ik kan alleen wel enkel op zondagen (of ik moet t ruim van te voren weten, dan kan misschien nog vrij krijgen voor zaterdagen). Ik kan dan ook vast wel met iemand mee rijden toch?
Zat al op een fotomeeting te wachten die een beetje in de regio zat waarbij ik eens kon fotograferen vroeger wel veel fotoshoots gedaan maar nu door tijdgebrek niet meer, alleen nog bij bekenden
Heb volgens mij ingevuld dat het me niet echt uitmaakt, maar heb ff gekeken op Google Maps en vind die andere twee locaties toch wat mooier eruitzien ...