Ik ben echt blij dat ik op het allerlaatste moment nog mee kon! Ik heb van iedereen zulke gave foto's, bedankt allemaal!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

zie aantal scheve horizons voorbij komen, en wat eerder al bij iemand genoemd werd, maar ik nu bij meerdere foto's zag, als je lijn wegwerkt, vergeet dan niet ook de schaduw ervan weg te werken
ik kan er weinig aan doen dat er geen enkele fotograaf is die er hier nu van wat zegt en op het strand heel veel zeiden..
_Lisaa_ schreef:Bedankt he voor deze tirade over me heen terwijl je geen idee hebt.
Ik hb alle moeite gedaan voor jou om mee te kunnen en de meeting op de rit te krijgen en
Dat marijse mee kon zodat jij ook mee kon en dan krijg ik dit?
Ik weet niet maar dit had je ook op een normale manier kunnen zeggen
en niet op deze manier.
maar goed weet weer waar ik sta na alle moeite voor jullie.
Is in elk geval de laatste keer geweest blijkt maar weer![]()
fijne dag en bedankt voor t verklote van mijne!
Nikki schreef:Graag voortaan de intonatie even positiever in je hoofd doen... dan hoeft je ook niet met zo'n rare reactie terug te komen!
Ik ben zeker niet van dit soort berichtjes gediend!
En als Lisa om mening vraagt van anderen, daar is niks mee. Daar kun zelf misschien ook nog wat leren. Ik moet ook nog zoveeeeeeeeel leren. Daar zijn juist deze meetings zo goed voor!
) dus k zie alleen maar positieve dingen.
Stephzdesign schreef:jeetje wat een gedoe allemaal. over t feit dat het aantal paginas geleden al uitgesproken is over dat er onaangekondigd een extra fotograaf aanwezig was, dus hoeft dat niet nogmaals gemeld te worden neem k aan. en dat zal de volgende keer niet meer gebeuren neem ik aan.
het probleem met internet is ook dat iedereen de reacties heel verschillend leest. waardoor je dus soms onenigheden krijgt. wat natuurlijk totaal niet de bedoeling is.
verder vind ik heel onprof en kinderachtig om iemand via internet uit te maken voor dingen ,terwijl je iemand nooit ontmoet heb. dus bijt ff op je tanden en laat t gewoon. t s gebeurd dus all.
lies heeft t goed georganiseerd en ondank de vele afzeggingen is het toch goed verlopen. prima meeting, leuke modellen en een heerlijk weertje ( en we hebben onze billen en benen getraind) dus k zie alleen maar positieve dingen.
lies trek je er niks van aan, dat soort mensen verdienen het niet om extra aandacht te krijgen.
ik hoop dat wij inderdaad nu weer kunnen genieten van de fotos die gemaakt zijn. ben erg benieuwd. en voor de verrassing ben k altijd weer een van de laatste