[P] Fotomeeting, Wassenaar de Kuil, 19 april

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 21:51

Mooooi Ingvild!! Wat kijkt ze stoer!!

Ik ben echt blij dat ik op het allerlaatste moment nog mee kon! Ik heb van iedereen zulke gave foto's, bedankt allemaal!! :)

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 22:09

Mooi Ingvild! Heldere kleuren en prachtig scherp.

Een laatste van Ollie dan ga ik naar bed.

Afbeelding

Ingvild

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 23:25

En een foto van de middaggroep

Nomar
Afbeelding

Tink
Afbeelding

Olli
Afbeelding

Michelleex

Re: [P] Fotomeeting, Wassenaar de Kuil, 19 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 00:23

ooohh wauuw!! M'n knappie!! :D

Prachtig Ingvild!!

Was al benieuwd, had nog geen stand foto's gezien maar alleen rijfoto's, super!

Dat er nog een foto gelukt is zeg, die stouterd wilde maar niet leuk kijken

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 05:17

Zitten mooie foto's bij! Vind t jammer dat ik moest afhaken op laatste moment, erg leuke modellen ook.

Wel 2 tips voor de fotografen ;) zie aantal scheve horizons voorbij komen, en wat eerder al bij iemand genoemd werd, maar ik nu bij meerdere foto's zag, als je lijn wegwerkt, vergeet dan niet ook de schaduw ervan weg te werken :)

Hier zijn de foto's mobiel op bokt overigens niet groenig hoor Lisa!

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 07:58

Zo, ik leef weer! :Y)

Ga nu beginnen.. Ik ga aparte mapjes maken op mijn site, zodat iedereen makkelijk zijn foto's kan vinden. Zodra er een album online staat, meld ik het wel even!

Morning

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 08:10

NESCAFE wat een gave foto zeg! Mooi gedaan, zag hem al op facebook voorbij komen!

Ingvild ook mooie foto's

Volgens mij was het voor iedereen wel een geslaagde meeting. Baal er van dat ik de middag paarden niet op de foto heb staan! Ze zijn zo leuk!

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 08:22

En idd, wauwww.. Die foto van Ollie is echt heel erg gaaf!!! _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 08:36

Lisa, ik zit even alles bij te lezen, maar de manier waarop je Marijse nu hier openbaar hebt aangesproken is ook alles behalve netjes!!! :n
Je bent eerder in dit topic al heel raar op mij ingegaan na een emoticon. Je vormt een heel raar beeld bij me. %)
Je had dit haar ook netjes in een pb kunnen melden, en eigenlijk heel goed moeten na denken of dit uberhaupt wel een punt was om nog kenbaar te maken. :)*
Jammer! :j

Verder, als je twijfelt over kleuren... misschien met een gekalibreerd beeldscherm gaan werken?!!! 8)7

Van de andere fotografen, ik zie echt enorm mooie foto's voorbij komen! +:)+ Jammer dat ik er niet bij kon zijn, had graag dingen van jullie geleerd!!! *\%/*

Groetjes!

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 09:49

Haha ik weet niet wie jij denkt dat je bent maar zo hoef je echt niet tegen me te komen praten hoor, je hebt geen idee wat er die dag gebeurd is en waarom ik dat heb gezegd. Ik heb marijse hier nog over gepbt en dat is iets tussen mij en haar. Dus weet niet waar dit op slaat? En ik begin er over omdat k van meerdere fotografen klachten gehad heb en niet alleen vanuit mijzelf ;) ik kan er weinig aan doen dat er geen enkele fotograaf is die er hier nu van wat zegt en op het strand heel veel zeiden..

En om zo tegen mij te praten? Zeker na alle moeite die ik hierin gestoken heb en de moeite die ik genomen heb zeker om jou mee te kunnen laten gaan zodat je kon leren als beginnend fotograaf. Bedankt he!
Oh en over mijn fotografie meid wat een geweldige tip dat is natuurlijk niet het eerste waar ik aan gedacht heb he! ;)

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 09:52

Ik geef je gelijk hoor Lisa. Je hebt gewoon even netjes aangegeven dat het voor de volgende keer misschien handiger is om het anders aan te pakken, nergens voor nodig om jou daar zo'n uitbrander over te geven.. het was inderdaad iets waar meerdere fotografen een beetje mee zaten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 09:53

He even serieus Lisa... ik denk dat jij serieus een probleem hebt met (begrijpend)lezen.
Ik vertel je normaal iets, net als vorige keer met de emoticon... en jij denkt je dan zo puberaal op te stellen!
Na deze reactie gelezen te hebben, ben ik erg blij dat ik je niet ontmoet heb. Wat een verschrikkelijk naar mens ben jij. Zoveel negativiteit!

Gatverdamme!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 09:57

Lisa,

Als je hier MIJ zo'n uitbrander durft te geven... kom dan niet in prive... vertel het dan ook hier...

_Lisaa_ schreef:
Bedankt he voor deze tirade over me heen terwijl je geen idee hebt.
Ik hb alle moeite gedaan voor jou om mee te kunnen en de meeting op de rit te krijgen en
Dat marijse mee kon zodat jij ook mee kon en dan krijg ik dit?

Ik weet niet maar dit had je ook op een normale manier kunnen zeggen
en niet op deze manier.

maar goed weet weer waar ik sta na alle moeite voor jullie.
Is in elk geval de laatste keer geweest blijkt maar weer :)

fijne dag en bedankt voor t verklote van mijne!

Mijn reactie hier op:
1. Marijse is apart van mij ingepland. Dus welke moeite heb je precies gedaan dan?
Marijse en ik hebben uiteindelijk zelf geregeld dat wij dan samen zouden gaan.
2. Als jij zo graag een pb wilt, doe dat dan zelf voortaan ook als je iets te melden hebt aan 1 persoon, of doe dat gewoon face to face op het moment.

Ik wil je toch graag eens ontmoeten... ben benieuwd hoe je dan bent ;)

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 09:57

Hier en dan zeg je dat ik een probleem heb met begrijpend lezen?
Nou bedankt voor deze 2 uitbranders, hoop dat het je dag goed gemaakt heeft. Ga nu maar weer een anders vervelen in een ander topic.

Ooh dat mag ook best hier hoor! Ik heb me best gedaan voor deze hele meeting om m tot 2x toe op te bouwen en er een leuke dag van te maken. Ook voor jou als beginnend fotograaf zodat je kon leren en er misschien wat van op stak! Dat ik gelijk een negatief en naar mens ben in jou ogen kan ik weinig aan veranderen.

Bedankt alice dat jij het wel begrijpt en ik vond de meeting anders erg gezellig met iedereen die er was ;)
Laatst bijgewerkt door _Lisaa_ op 22-04-15 09:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 09:58

Graag voortaan de intonatie even positiever in je hoofd doen... dan hoeft je ook niet met zo'n rare reactie terug te komen!

Ik ben zeker niet van dit soort berichtjes gediend!

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 10:04

Nikki schreef:
Graag voortaan de intonatie even positiever in je hoofd doen... dan hoeft je ook niet met zo'n rare reactie terug te komen!

Ik ben zeker niet van dit soort berichtjes gediend!

Jij bent niet van dit soort berichtjes gediend? Ik reageeer alleen op jou terwijl jij mij volledig afbrand, in een zwart daglicht zet en vervolgens ook nog even zegt dat ik een negatief en naar mens ben?

ik doeniet eens wat ik reageer op wat jij zegt. Ik had marijse allang gepbt met uitleg erin. Het meer en deel van de fotografen zijn het met me eens maar zeggen niks en dan moet ik maar accepteren dat jij zo los tegen mij gaat?

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 10:09

Ik vind het ook niet echt netjes hoe je nu Lisa afbrand. Er zijn idd gewoon wat dingen geweest die ik ook wel vervelend vond, maar ik ben meestal meer bezig met mijn foto's dan de andere om me heen..
Maar om hier nu zo Lisa af te vallen, terwijl ze ongeveer 5 keer het totale schema heeft aangepast en verder echt een prima meeting heeft neergezet die ook qua tijd nog prima verliep, beetje raar..

* gaat weer verder met bewerken.. *

Morning

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 10:24

Ik was al weg toen dit is gebeurd, dus ik heb er niks over te zeggen of te klagen over die gebeurtenis, alleen laten we het gezellig houden in het topic, het is overigens al een aantal pagina's terug tussen hen uitgesproken, dus snap niet zo goed waarom het nu weer besproken wordt.

Ik vind dat Lisa genoeg moeite en energie heeft gestoken in het topic en de fotomeeting. Ze heeft iedereen de kans gegeven, om mee te doen en het was zeer geslaagd. Ik vind het zeer zeker voor herhaling vatbaar :D En als Lisa om mening vraagt van anderen, daar is niks mee. Daar kun zelf misschien ook nog wat leren. Ik moet ook nog zoveeeeeeeeel leren. Daar zijn juist deze meetings zo goed voor!

Laten we positief blijven! Ik kijk uit naar de foto's van anderen en zal zelf ook nog wel wat foto's plaatsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 10:32

Morning, dit omdat ik dit nu pas zat te lezen!

Feit is nog steeds dat ik je nergens af brand. Het is maar zoals je het zelf interpreteert
Jammer dat je er zo diep op in gaat, terwijl het voor jou dit keer een puntje voor de volgende keer is.
In pb, of aanspreken op het moment. Niet achteraf in een openbaar topic.

Verder laat ik me er niet meer over uit. Ik merk dat ik mee ga in dit puberale gedrag. Erg vervelend!

Ik hoop verder te kunnen genieten van de mooie foto's!

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 10:37

jeetje wat een gedoe allemaal. over t feit dat het aantal paginas geleden al uitgesproken is over dat er onaangekondigd een extra fotograaf aanwezig was, dus hoeft dat niet nogmaals gemeld te worden neem k aan. en dat zal de volgende keer niet meer gebeuren neem ik aan.
het probleem met internet is ook dat iedereen de reacties heel verschillend leest. waardoor je dus soms onenigheden krijgt. wat natuurlijk totaal niet de bedoeling is.
verder vind ik heel onprof en kinderachtig om iemand via internet uit te maken voor dingen ,terwijl je iemand nooit ontmoet heb. dus bijt ff op je tanden en laat t gewoon. t s gebeurd dus all.

lies heeft t goed georganiseerd en ondank de vele afzeggingen is het toch goed verlopen. prima meeting, leuke modellen en een heerlijk weertje ( en we hebben onze billen en benen getraind ;) ) dus k zie alleen maar positieve dingen.
lies trek je er niks van aan, dat soort mensen verdienen het niet om extra aandacht te krijgen.

ik hoop dat wij inderdaad nu weer kunnen genieten van de fotos die gemaakt zijn. ben erg benieuwd. en voor de verrassing ben k altijd weer een van de laatste ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 10:39

Stephzdesign schreef:
jeetje wat een gedoe allemaal. over t feit dat het aantal paginas geleden al uitgesproken is over dat er onaangekondigd een extra fotograaf aanwezig was, dus hoeft dat niet nogmaals gemeld te worden neem k aan. en dat zal de volgende keer niet meer gebeuren neem ik aan.
het probleem met internet is ook dat iedereen de reacties heel verschillend leest. waardoor je dus soms onenigheden krijgt. wat natuurlijk totaal niet de bedoeling is.
verder vind ik heel onprof en kinderachtig om iemand via internet uit te maken voor dingen ,terwijl je iemand nooit ontmoet heb. dus bijt ff op je tanden en laat t gewoon. t s gebeurd dus all.

lies heeft t goed georganiseerd en ondank de vele afzeggingen is het toch goed verlopen. prima meeting, leuke modellen en een heerlijk weertje ( en we hebben onze billen en benen getraind ;) ) dus k zie alleen maar positieve dingen.
lies trek je er niks van aan, dat soort mensen verdienen het niet om extra aandacht te krijgen.

ik hoop dat wij inderdaad nu weer kunnen genieten van de fotos die gemaakt zijn. ben erg benieuwd. en voor de verrassing ben k altijd weer een van de laatste ;)

ho, even... toch nog wat van mij... "dat soort mensen"??? serieus?????

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 10:49

Omg ik lees stiekem nog steeds mee in dit topic. Nikki even serieus...het is dat je Lisa niet in real life kent anders had je dit allemaal niet gezegd. Sorry maar dit verdient Lisa echt niet. Plus dat ik vind dat zij volledig in haar recht staat om Marijse op zoiets aan te spreken want het is ook niet netjes om zomaar iemand mee te nemen..

Sorry voor het binnen vallen..maar kon het even niet laten :o

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 10:49

Ladies, was er niet bij, maar bij beiden bespeur ik een nare ondertoon naar elkaar toe. Erg jammer. Ik vind inderdaad dat zulke dingen (ook over Marijse) niet in het algemne topic horen, maar gewoon even via PB.
Maar laten we het hier gezellig houden en terug on topic gaan, genieten van de mooie foto's en modellen :)

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 10:50

Ik heb al getemd, gaat echt te ver Nikki.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 10:51

Zal ik maar wijs mijn mond gaan houden dan?

En dat omdat je iemand even aanspreekt dat het niet netjes was... fascinerend!