Oja ladies... Ik had nog geen tijd gehad [naam]'s manen/staart te ontkleuren van het roze... Nu heeft ze gister buiten gespeeld met d'r maatje... In de regen... Dit was het resultaat... D'r hele hals was roze
Toen het infuus op was zakte ze helaas weer in, ze hebben nu opnieuw dat infuus erbij gegeven en we hopen dat ze na dit infuus minder pijn heeft en het dan wel zelf weer kan oppakken.
Ben ondertussen wel weer wat verder met de foto's en heb net de ochtend groep op de weebly pagina gezet.
Ik ga hopelijk dit weekeind aan de foto's. Had het voor vrijdag ingepland staan, maar helaas een begrafenis. En natuurlijk tentamen week, hoop het tussendoor wel te kunnen regelen..
Sjolvir
Geplaatst: 09-10-14 18:02
Marcato schreef:
Hoe gaat Lotje nu?
Zelfde vraag...
jenne
Geplaatst: 09-10-14 18:26
Nadat ze gister een terugval had ziet het er vandaag weer iets beter uit. Ik hoop dat het nu een stijgende lijn blijft, maar het kan nog steeds de verkeerde kant op gaan.
En ontzettend lief dat jullie zo meeleven!
Ik heb net de foto's van Toy Boy en Tobago op de site gezet
Aan alle modellen/ruiters: er ligt op de spuitplaats op stal een blauw kunststof zweetmes. Ik weet het niet zeker, maar heb de indruk dat het er sinds zaterdag ligt. Is 1 van jullie zoiets kwijt? Hij kan net zo goed van een stalgenoot van mij zijn, maar toch twijfel ik daar aan.
Femke_Tweety
Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-14 18:52
Anoniem schreef:
met 5 topics tegelijk in Uitgelicht, dat zou pas tof zijn
Lijkt me een leuk streven... Dan moet iedereen tegelijk, of rond dezelfde dag een topic aanmaken... Maar het zal waarschijnlijk niet mogelijk zijn, volgens mij willen ze met uitgelicht juist zo veel mogelijk verschillende dingen laten zien.