Indien ik meerijders heb ja, anders met de fiets. Is prima Amanda, maar dus wel o.v.b. i.v.m. verschoven hertentamen. Mocht ik zaken bij de eerste keer.
Helaas zit ik dat weekend niet in Drenthe. Inprincipe ben ik er elk weekend omdat m'n vriend hier woont, maar dat weekend is ie er niet. En vind het aardig wat geld en tijd om heen en weer te reizen
Ik heb er zeker zin in! Het wordt wel hard doorwerken, want ook nog wat betaalde shoots vooraf die ook af moeten... :p Voorlopig hoef ik me dus niet te vervelen...
Ik zie er helaas een beetje vanaf.. Even kijken of ik echt niet kan..
Naaoommii
Geplaatst: 26-03-14 20:13
@_Daniella Goed dat je het even zegt ik had je nog niet van de planning afgehaald @Just_Sannee Jammer maar het is te begrijpen. Ik zal je van de lijst halen @Annuuuhh Wil je kijken of je dan vervoer kunt regelen? Zou erg handig zijn als ik dit eerder weet of je wel of niet mee gaat @ismy Is er al meer duidelijkheid? @magda_90 Heb je al uitslag van je tentamen?
Ik hoop dat er verder niemand meer afhaakt want dat zou gewoon super zonde zijn. Ik heb de twijfelaars op rood gezet. Dus hier moet rekening mee gehouden worden. Verder zijn we een half uur eerder klaar dan normaal mocht niemand meer afmelden. Mocht dit wel het geval zijn word er ook geschoven met de modellen. En is het eventueel een mogelijkheid om wat later te kunnen beginnen.
Ik hoop dat voor volgende week allemaal duidelijk is en liever geen op het laatste moment afmeldingen.
Klopt, maar het moet deze week wel bekend zijn, want maandag mogen we de tentamens al inzien - volgens het rooster. Dus uiterlijk zaterdag verwacht ik de resultaten wel.
_l_amanda_l_
Geplaatst: 26-03-14 23:12
ah, top! Magda, kan je mij dan ook even pb-en of je kunt ja of nee? Dan weet ik meteen of ik het haal qua vervoer
zaterdag of zondag? Ja klopt maar ik vergeet het altijd en als ik dan kijk staat er nergens een datum, dit kun je beter gewoon in de planning zetten.
Maargoed ik weet nog niet zeker of ik kan, pony van vriendin van mij word volgende week ingeslapen wegens niet beter worden van hoefkatrol en scheve heup, en ik bood aan om nog een keer foto's te maken, dit gaat wel even voor..