Wauw die zwart witte van Telma vind ik echt heeeul mooi! Ik ga ook weer verder met de foto's.
_Denise
Geplaatst: 02-07-13 13:04
Olivia
Ik zie echt gave foto's voorbijkomen zeg! Heb even terug gebladerd aangezien ik even het een en ander gemist had. Maar ondanks de kleine chaos toch nog leuke resultaten van iedereen
Als het goed is heb ik iedereen waar ik foto's van heb een linkje gestuurd, heb je die niet gehad dan hier nog een keer het zijn er niet veel maar er was ook niet zoveel tijd om veel "goede" foto's te maken http://nz-fotografie.weebly.com/fotomee ... nesse.html
_Denise
Geplaatst: 02-07-13 19:57
Voor degene die het leuk vinden me te volgen like dan even mn facebook pagina.
Als het goed is komen er morgen van mij ook weer wat foto´s, heb mijn eerste 3 modellen helemaal klaar maar ben vanavond wezen hengstshoppen haha althans ik vermoed dat ik hem koop dus ja vandaag geen foto´s kunnen bewerken.
irise456
Geplaatst: 03-07-13 00:27
Vind die vlecht echt gaaf staan bij tycho, heb nog steeds niet onder de knie.
_Denise
Geplaatst: 04-07-13 20:58
Deze foto wil ik nog even met jullie delen jammer genoeg niet lekker scherp, ik moest hier opzij springen voor Olivia hahaha
Iedereen heeft van mij nu als het goed is zijn foto's!!
_SamanthaV
Geplaatst: 07-07-13 22:21
Nog een foto van Olivia Ik ben druk bezig geweest de laatste dagen, ik heb ondertussen drie paarden af. Deze eigenaren heb ik een mailtje gestuurd met de link. De andere paarden hoop ik zo snel mogelijk af te hebben.
Alle foto´s van mij staan nu ook op mn facebook pagina. Jullie mogen ze uiteraard allemaal er af plukken en gebruiken zolang mijn copy erop blijft staan. Stuur me een pb als jullie willen nabestellen, foto´s zijn 5 euro per stuk en zijn origineel van formaat zonder copyright.
Omdat er op deze meeting ook wat geïnteresseerde fotografen waren plaats ik mijn link even hierzo. Binnenkort organiseren we bij ons een leuke fotomeeting waarbij iedereen uiteraard welkom is. [FM] Fotomeeting bij Stal Monnikenburg