Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Ik ga proberen te regelen dat ik gewoon vroeg kan komen. Hoop dat je schema dan niet in de soep loopt.
sMieke schreef:whahahaha jullie hebben het over spinnen.... Noasky is een keer bijna uit een rijdende auto gesprongen omdat ze een spin zag (hij was wel 2 mm groot) dus dat gaat nog lachen worden!
NoaSky schreef:Fotograven even een vraag!!
Ik heb bandeau's in de kleuren licht roze - licht blauw/paarsig - zwart. Dus 3. Ik zal deze allemaal meenemen.
Welke kleur doek moet ik morgen halen (tule) en hoeveel bij hoeveel?? Keuze uit zwart - roze - paars?
(dan kan ik er later nog iets van maken evt..)
Willen jullie ff je voorkeur doorgeven want morgenvroeg is de markt, anders moet ik zelf kiezen, maakt me ook niet uit maar ik heb geen idee hoe groot dat het moet zijn..
NoaSky schreef:Fotograven even een vraag!!
Ik heb bandeau's in de kleuren licht roze - licht blauw/paarsig - zwart. Dus 3. Ik zal deze allemaal meenemen.
Welke kleur doek moet ik morgen halen (tule) en hoeveel bij hoeveel?? Keuze uit zwart - roze - paars?
(dan kan ik er later nog iets van maken evt..)
Willen jullie ff je voorkeur doorgeven want morgenvroeg is de markt, anders moet ik zelf kiezen, maakt me ook niet uit maar ik heb geen idee hoe groot dat het moet zijn..
solarpleure schreef:Tule voor de poppen gaat niet lukken. 2 euro per meter, maar met 10 meter heb je nog niks fatsoenlijks. Daarom heb ik die twee alternatieven aangedragen, in gewone katoenen jurkjes.
Fiffill schreef:Ik heb een soort van tule rokje oooooit zelf gemaakt voor Halloween (dus het is een beetje crappy) volgens mij heb ik die nog wel, maar dat is wel zwart met rood.
solarpleure schreef:Als het poppen idee leven in wordt geblazen. Ik heb twee toepasselijke jurkjes(vind ik zelf)
rode jurkje
zwarte jurkje onderaan, of als je je hoofd draait helemaal rechts
solarpleure schreef:solarpleure schreef:Als het poppen idee leven in wordt geblazen. Ik heb twee toepasselijke jurkjes(vind ik zelf)
rode jurkje
zwarte jurkje onderaan, of als je je hoofd draait helemaal rechts
Deze twee
Zo de tule als op de foto is ook super gaaf