Speciale meeting in de Loonse en Drunense Duinen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 22:31

Fijn dat hij rustig is overleden, was hij ziek?

Moeten we s middags ook verzamelen bij de parkeerplaats of bij dat vennetje/plasje?

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 22:37

Ja, we wisten sinds eind maart pas dat opa kanker had in z'n lever met uitzaaiingen naar z'n rug en longen.
Dus nog geen anderhalve maand.
Hij is toen gelijk over gegaan naar de hospice omdat ze hem geen 3 maanden meer gaven.
Gisterochtend moest m'n schoonmoeder naar overleg met de artsen en toen dachten ze dat het geen week meer zou duren. Maar dat het gisteravond al zo ver zou zijn had niemand verwacht.... |(

Had de fotomeeting min of meer als moederdagcadeau....

xNavatu

Re: Speciale meeting in de Loonse en Drunense Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 22:46

Jeetje dat is snel gegaan dan.. :(:)

Pff dat is ook balen ja.. als ik dichterbij had gewoond had ik nog wel even bij je langs willen komen maar omdat het toch wat verder is en ik niet zoveel tijd heb deze week gaat dat niet lukken :'(

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 22:56

Erg lief van je !

Maar dat komt wel weer een keer goed, opa gaat gewoon voor nu.
Misschien dat een paar vriendinnen ook nog op de foto willen, eens kijken of ik daar wat mee kan regelen in combi met een gezellig ritje ofzo...

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 01:05

Wow gecondoleerd! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 07:38

Wauw dat is snel gegaan Shayla!

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 12:29

Het is idd snel gegaan dan... Nogmaals, sterkte! :(:)

Ik hoop echt dat het goed weer wordt! Op meteo.nl voorspellen ze niet veel goeds eigenlijk :') Zware regenbuien, bewolking, weinig zon... :(
Maar als je dan op andere sites kijkt, geven zij lichte regen of motregen met opklaringen op zaterdag, en zondag zwaarbewolkt met kans op buien. Nog een andere site geeft bewolkt met lichte regen of motregen.

Lichte regen of motregen vind ik nog niet zo erg, als dat maar af en toe is (een hele dag van die motregen, bah), MAAR IK WIL ZON!

Goed, nu kunnen ze er ook helemaal naast zitten natuurlijk :')
Gisteren zeiden ze dat het ging onweren 's nachts. Het heeft welgeteld 2 min gewoon geregend en dan was het klaar.

Van meteo.nl
Week 2: 6 t/m 12 mei (2e week meivakantie)
Precies op de overgang naar week 2 in deze periode, van 6 tot en met 12 mei, zien we ineens een duidelijke overgang. De hogedrukzone die zich vorige week voorzichtig begon op te bouwen, ontwikkelt zich nog verder naar het oosten en komt boven een groot deel van Centraal-Europa te liggen. Het lagedrukgebied ten noorden van ons wordt nog verder noordwaarts gedrukt en het laag boven de Atlantische Oceaan blijft standvastig op zijn plek. Bij ons stijgt de luchtdruk significant, deze wordt zelfs een stuk hoger dan normaal. De zon komt er in deze week dan ook goed bij, vooral aan zee, dus dat is gunstig voor de mensen die vrij hebben tijdens de meivakantie. Er valt nauwelijks regen, het is te droog, maar de temperatuur gaat maar mondjesmaat omhoog en dat is ook maar tijdelijk. Vanaf 8 mei draait de wind naar het koudere noorden tot noordoosten, waarna het weer kouder wordt dan normaal, maar met de zon erbij en uit de wind is het wel goed toeven. Direct aan zee liggen de temperaturen door het koude Noordzeewater nog wel een paar graden onder normaal.

Conclusie:
In zijn geheel lijkt de meimaand dus best aardig te gaan verlopen. Er is veel ruimte voor de zon en het is relatief droog. Pas later in deze periode gaan er wat vaker een paar buien vallen. Doordat de wind een tijdlang vanuit de noordhoek gaat waaien, liggen de gemiddelde temperaturen wel te laag ten opzichte van normaal, dus ook deze maand lijkt in zijn totaliteit te koud te gaan verlopen. Dat wordt dus de vijfde te koude maand achter elkaar!

Als je dat zo leest, lijkt het allemaal goed :')

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 14:00

Ik denk dat je echt pas vrijdag avond kan zeggen wat voor weer het wordt.. bijvoorbeeld rond een uur of 6.
Het weer is nu nogal onvoorspelbaar door die wisseling in warmte en luchtdruk

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 14:35

Ik check nu ook elke dag :j Maar ik zal vrijdag ook kijken!
In Belgie zou het een goed weekend worden met kans op een bui, nu zitten we niet zo ver van de Nederlandse grens, dus het weer zal hopelijk niet al te veel verschillen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 14:44

Bij mij is de temperatuur voor zondag 1 graden gezakt en nog steeds regen.. Ik hoop echt op goed weer!

_Michelleee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 14:46

Laten we afspreken dat we voor beide groepen het weer aanzien tot vrijdag...
Als het weer echt slecht is, dus te veel regen en weinig zon, stel ik voor om de meeting uit te stellen tot na de examens? :D

Er is ook een afmelding als fotograaf voor zaterdag... :) Ik dacht dat Anouk dan de volgende in de rij was.

Tot slot zal ik ook nog even laten weten dat de laatste modellen van zaterdag (omdat het gewoon zeker was dat ze dan konden komen) in de plaats komen van Shayla (zondag). Maar geen paniek: ik ben nu heel de tijd aan het rond mailen voor een super gaaf model. :D Heb ook een zilverappel gepb't!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 14:51

Als het bewolkt is kun je nog wel foto`s maken maar als het regent. Dat is niet fijn! Dus ik denk idd dat we moeten afwachten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 15:00

Inderdaad sowieso even afwachten tot vrijdagavond!
Met bewolking vind ik het niet zo erg, zwaar bewolkt is al minder en met regen is het gewoon niet te doen!

Ik ga vrijdag naar de duinen! Ben benieuwd of t weer dan wel goed is! Dan zal ik recente foto's van t water sturen haha !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 15:03

Fading schreef:
Inderdaad sowieso even afwachten tot vrijdagavond!
Met bewolking vind ik het niet zo erg, zwaar bewolkt is al minder en met regen is het gewoon niet te doen!

Ik ga vrijdag naar de duinen! Ben benieuwd of t weer dan wel goed is! Dan zal ik recente foto's van t water sturen haha !

Het heeft al flink geregend net, was net op tijd terug. Maar er zal al wel meer water instaan

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 15:10

Wie is er afgevallen, Michelle?
Dan wordt het heel erg lang uitgesteld wel... Jij hebt binnenkort examens, ik in juni, in juli moet ik dan werken een hele maand (weekend lukt dan wel natuurlijk).

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 15:12

Ik heb me afgemeld.. Ik ben gevraagd of ik kon werken, ik heb geen vaste baan en vaste inkomsten dus centje erbij verdienen is gewoon heel fijn als je geen baan hebt.

Ik duim wel voor mooi weer! :)

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 15:13

Oooh jammer :( Maar ik begrijp het wel.. :)

En Michelle, Anouk was idd de volgende :D Hopelijk kan ze nog :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 15:21

Ik heb een pb gehad Of ik nog kon maar voor alsnog wel ;)

_Michelleee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 15:23

Robijntjah schreef:
Ik heb een pb gehad Of ik nog kon maar voor alsnog wel ;)

Iedereen heeft een pb gehad, een bevestigingsmailtje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 15:24

Weet ik maar ik zit 99% van de tijd op iPhone te bokken en heb een hekel aan mobiel pben!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 15:56

horsieslii schreef:
Ik heb me afgemeld.. Ik ben gevraagd of ik kon werken, ik heb geen vaste baan en vaste inkomsten dus centje erbij verdienen is gewoon heel fijn als je geen baan hebt.

Ik duim wel voor mooi weer! :)

Ah, jammer -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 16:32

Wat erg Shayla, veel sterkte :(:)

Ben benieuwd hoe de voorspellingen straks zijn voor zondag, is toch altijd even afwachten wat het uiteindelijk wordt... ik duim vanuit (op dit moment regenachtig) Frankrijk dat het aankomend weekend mooi weer wordt :)

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 16:38

Bedankt voor de sterkte wensen allemaal.

Mocht het niet doorgaan, blijf ik dan wel op de lijst staan voor de volgende datum ?
Al zal ik wel duimen voor mooi weer voor jullie hoor ;)

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 17:42

Heel veel sterkte Shayla!! :(:) Zo had je je het weekend natuurlijk totaal niet voorgesteld..

@ Michelle Gaan die modellen van de zaterdag nu naar de zondag en hebben wij die modellen nu niet meer? Want ik wil wel echt duidelijkheid hebben over welke modellen nu komen ja of nee. Want ik had me vooral behoorlijk op dat laatste model verheugd. En nu heb je ze op eens als ik het goed begrijp naar de zondag verplaatst?

_Michelleee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 18:09

Yvettee schreef:
Heel veel sterkte Shayla!! :(:) Zo had je je het weekend natuurlijk totaal niet voorgesteld..

@ Michelle Gaan die modellen van de zaterdag nu naar de zondag en hebben wij die modellen nu niet meer? Want ik wil wel echt duidelijkheid hebben over welke modellen nu komen ja of nee. Want ik had me vooral behoorlijk op dat laatste model verheugd. En nu heb je ze op eens als ik het goed begrijp naar de zondag verplaatst?

Ik heb toch al een tijdje geleden vermeld dat die modellen mogelijk niet konden komen als het op zaterdag viel en dat zondag wel zeker zou lukken. Nu dat Shayla jammer genoeg is weggevallen.. Was daar een plekje vrij.
Ik had het ook liever ander gezien.. Dat iedereen gewoon kon komen op de dag dat gepland was!
Ik ben wel volop bezig met nog een model te zoeken.