Nou, ik had dit niet gelezen, dus ben blij dat het alsnog wel doorgaat. Ik heb in de sneeuw al voetjes en staart gewassen:) het is wel behoorlijk koud, maar morgen zou de zon gaan schijnen en zou het 3 graden warmer worden dan vandaag...dus...zijn de plannen van de buitenrit achteraf er nog? Ik ga sowieso ff rondje bos doen, alleen of met iemand:p maar is wel handig om te weten. Ouders vinden het altijd wel fijn om te weten of ik alleen of samen op stap ben:)
Ik laat het helemaal afhangen van de bui van paardlief, de temperatuur en de tijd. Ik wil sowieso wel de hele kuil rondstappen en aan de achterkant door het mulle zand rijden. Als ik heel veel lef heb, ook de helling op galopperen haha...
Amber, ga je naar mevrouw Roskam? En met wie?:p bosrit ziet er niet heel geliefd uit, anders wil ik wel mee om ff te crossen:) of je moet het niet willen natuurlijk;)
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 30-03-13 20:18
Ik kom net thuis...het sneeuwde hier ook.
Ik wil het ook gewoon proberen morgen maar als het voor mij echt te koud wordt ga ik toch echt naar huis. Ik doe een rijbroek onder mijn gewone broek aan 2 paar handschoenen en een sjaal maar ik kan erg slecht tegen de kou. Heb las van het fenomeen van Raynaud. Krijg dus heel snel gele, dooie en gevoelloze vingers. Een camera bedienen gaat dan praktisch niet.
Edit: Vannacht gaat de zomertijd in, dus de klok een uurtje naar achter!!!
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 30-03-13 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Bellatrix, de klok gaat naar voren, let er even op dat je het goed doet!
Maureen95
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-13 20:32
oei dat snap ik ja! Hopelijk valt het mee!
Amber_
Geplaatst: 30-03-13 20:48
M_Vainqueur schreef:
Amber, ga je naar mevrouw Roskam? En met wie?:p bosrit ziet er niet heel geliefd uit, anders wil ik wel mee om ff te crossen:) of je moet het niet willen natuurlijk;)
Mag hoor! Al moet je geen 'Fjordy' sprongen verwacht
Nee, ik ben ook nog maar aan het huppelen hoor. Moeilijke dingen bewaar ik voor de lessen;) voelt toch iets fijner met wat instructies. Maar leuk:) neem ik m'n springzadeltje ook mee.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 30-03-13 21:01
kleinvosje schreef:
Bellatrix, de klok gaat naar voren, let er even op dat je het goed doet!
Bianca en ik moeten ook even kijken hoe het met Amigo gaat omdat hij gister heeel schrikkerig was. We willen niet hebben dat er ongelukken gebeuren zoals ik 2weken heb gehad met hem...