Ja ik had de link op de vorige pagina ook gezien, veel mooie foto's!
lalunamyo
Geplaatst: 01-05-13 17:36
Hoe willen jullie fotografen het eigenlijk wanneer iemand wat wilt bestellen?
Moet ik de foto noemen, de formaten etc, en dan drukken jullie hem af? (lijkt me veel duurder ivm verzendkosten) Of mag je hem ook digitaal kopen? Dus dat ik het grote bestand toegestuurd krijg zonder stempel en hem zelf laat afdrukken?
Bij mij kan allebei Over het algemeen is de eerste optie (afdrukken bij de fotograaf zelf) goedkoper dan zelf afdrukken omdat je bij de laatste optie ook de rechten erbij moet kopen (geen copyright etc.).
Voor de exacte prijslijst kun je de desbetreffende fotograaf een berichtje sturen, dan hoor je wat het precies kost.
lalunamyo
Geplaatst: 01-05-13 17:58
Okee Ik zal even kijken hoe en wat. Jullie zullen allen ook wel weer andere prijzen hanteren. Ik ga nu even zitten om alles uit te zoeken. Volgens mij is alles er op één na?
Wegens omstandigheden heb ik niet alle foto's die geappt waren klaar gekregen, en degene die ik af heb moet ik nog uploaden. Ik hoop dat jullie het niet heel erg vinden dat ze morgen komen. Zal er dan alles aan doen ze te leveren. Alvast bedankt voor het geduld!
Gefeliciteerd met je Superset . Ze staat erg mooi op de foto's. Dat showhalster maakt het plaatje helemaal af. Ja, ja, mooie paarden komen weer voorbij.
_Laura
Geplaatst: 02-05-13 15:31
set_elkol schreef:
jeej ik sta bij uitgelicht met Laura's foto op de voorpagina
Ah, super leuk! Wel een beetje onverwacht, vond dat de rest veel mooiere foto's had..