Maar hier moet ik nog even goed over nadenken hoor!
Misschien dat we wel 2 modellen kunnen vinden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cchanny schreef:Dan meld ik mij ook af. Ik ga niet zo lang reizen voor 4 paarden
saskiakefie schreef:Cchanny schreef:Dan meld ik mij ook af. Ik ga niet zo lang reizen voor 4 paarden
Huh waar slaat dat dan op? Omdat een ander model zich afmeld meld jij je ook af? Het gaat er toch om dat je foto's krijgt en er zijn genoeg fotografen? Wat wordt er de laatste tijd toch makkelijk gedaan over dat afmelden.En ja ik heb me net ook afgemeld omdat ik een andere VD meeting had waar ik op de reservelijst stond en nu sta ik hier nog op de reservelijst, als er tekort was was ik alsnog gegaan. Sorry maar ik vind dit echt niet netjes.. Succes ts voor jou ook ontzettend balen op deze manier! En het is niet de eerste keer dta het zo gaat
Bellatrix schreef:Waarom dan?
Marjoow schreef:Ik vind dit écht héél héél vervelend. Van iedereen. En dan kan het me eigenlijk niet schelen wat je reden ook is, zo kort voor de meeting nog afzeggen vind ik gewoon echt niet kunnen. Ik moet zeggen dat ik hier flink chagerijnig van word en de neiging krijg om de hele meeting af te zeggen.
Cchanny, de reden waarmee jij afzegt vind ik al helemaal raar. Sorry dat ik het zo bot zeg, en ik begrijp dat iedereen zijn reden heeft. Maar er zijn verdorie 6 modellen die binnen de laatste twee weken (!) afmelden! Dat is toch raar? Daar klopt toch gewoon iets niet?
Ik heb er een hard hoofd in om nog vervangende modellen te vinden.
Ik neem dit alles ook mee naar een volgende meeting. Als je hier afmeld zo last minute, hoe kan ik er dan ooit vanuit gaan dat je bij andere meetings wel komt opdagen??
Zo, dat is eruit. Nu ga ik eens even goed nadenken over wat we verder gaan doen.
Cchanny schreef:Marjoow schreef:Ik vind dit écht héél héél vervelend. Van iedereen. En dan kan het me eigenlijk niet schelen wat je reden ook is, zo kort voor de meeting nog afzeggen vind ik gewoon echt niet kunnen. Ik moet zeggen dat ik hier flink chagerijnig van word en de neiging krijg om de hele meeting af te zeggen.
Cchanny, de reden waarmee jij afzegt vind ik al helemaal raar. Sorry dat ik het zo bot zeg, en ik begrijp dat iedereen zijn reden heeft. Maar er zijn verdorie 6 modellen die binnen de laatste twee weken (!) afmelden! Dat is toch raar? Daar klopt toch gewoon iets niet?
Ik heb er een hard hoofd in om nog vervangende modellen te vinden.
Ik neem dit alles ook mee naar een volgende meeting. Als je hier afmeld zo last minute, hoe kan ik er dan ooit vanuit gaan dat je bij andere meetings wel komt opdagen??
Zo, dat is eruit. Nu ga ik eens even goed nadenken over wat we verder gaan doen.
Ik heb nog maar 43 euro.
Dan word je gewoon selectiever met meetings. en nee vooruitzicht op een baan zit er niet in.
Ik heb helaas ook een opleiding die betaald moet worden, daar heb ik mijn stuffie voor.
Marjoow schreef:Cchanny schreef:
Ik heb nog maar 43 euro.
Dan word je gewoon selectiever met meetings. en nee vooruitzicht op een baan zit er niet in.
Ik heb helaas ook een opleiding die betaald moet worden, daar heb ik mijn stuffie voor.
Nouja, houd er wel rekening mee dat ik dit meeneem naar volgende meetingsIk vind het gewoon níet kunnen. Als je geen geld hebt, meld je dan ook niet aan.