Ik neem trouwens cowboy magic body shine mee. Dat helpt erg goed voor stoffige paarden. Wesley nu al een aantal dagen mee in gespoten en hij glans nu helemaal! Dus als jullie willen kan je dat lenen.
Hier is paardlief ook gewassen maar dan alleen de benen. Ik heb drie al de hele week ingespoten met equishine en ze glimt mooi en er manen en staart zijn pluis vrij. Ik heb 2 grooms klaar staan voor morgen en ze willen vast wel helpen waar dat nodig is.
elisaalovee
Geplaatst: 22-02-13 20:27
Fair schreef:
Ik heb er zin in mensen
Ik ooooook Super leuk om te lezen dat de paardjes er ook helemaal klaar voor zijn haha
Jacobeho
Geplaatst: 22-02-13 20:30
Als mijn moeder me heen en weer wil brengen kan ik wel gewoon paaltjes en draad meenemen! (:
Ze willen om half 10 op de koeienkeuring zijn, en vanaf daar is het 3kwartier rijden naar Balloo, dan moet het dus lukken om er om kwart over 10 te zijn. Alleen is mijn moeder nu aan het werk.. Maar zodra ik antwoord heb, laat ik het hier weten!
Ik heb er ook zin in! Accu van mijn camera zit nu nog snel even aan de oplader. Beter laat dan nooit..
Mariekyy
Geplaatst: 22-02-13 20:30
HijadelaLuna schreef:
Wauw Marieke, volgens mij kan ik nog wat van jou leren wbt verzorging van paarden En qua (afstand) rijden ook, hihih.
Haha, dat vind ik leuk dat je dat zegt Maar wat wil je als je op een springstal werk, daar word je wel geleerd hoe je paard moet klaar maken
AnneloesF
Geplaatst: 22-02-13 20:31
Ik hoop zo dat jullie een mooie foto kunnen maken van ons 3en (Joelle, Monique en mij). Zit me de hele week al in te houden voor de fokker, hij vroeg vandaag nog of er ook bekenden mee gaan en ik maar ontkennen.... We willen als verrassing graag een mooie stand/portretfoto van Olivia, Chantal en Viva dus dat wordt nog een leuke uitdaging!
heleen06
Woonplaats: in het weekend vlakbij Assen/doordeweeks in Rotterdam
Kou met wassen viel mij idd ook mee met warm water... Paard vond het ook niet zo erg, zelfs zijn bles nog gedaan, alleen staart en manen vond ik net iets teveel. Gelukkig zijn die zwart... Hoe doen jullie dat op de trailer? Ben zo bang dat hij zijn witte benen onderpoept...
wat is die kalk eigenlijk? Had ik nog nooit van gehoord, maar klinkt best handig!
Wij gebruiken het heel veel op keuringen. Er gaan jaarlijks zowel paarden als pony's voor de keuring, en die poepen door de stress vaak alles onder. Hiermee kan me de witte benen mooi accentueren, en poepvlekken wegwerken. Sommigen doen het ook met zwitsal talkpoeder maar dat vind ik niet handig uit zo'n bus.