Nog van een aantal mensen moet ik nog een pb krijgen over het stemmen op de datum, zo niet dan ga ik er van uit dat jullie alle datums kunnen. Jullie hebben nog de tijd tot 1 uur s' middags vandaag. Om 5 over 1 maak ik de nieuwe datum bekend.
De uitslag komt wat later dan gedacht, we zitten namelijk met een probleem, namelijk vervoer. Hopelijk wordt dit snel opgelost en kan ik de definitieve datum bekend maken! Sorry voor de onduidelijkheid.
Ik kan wel zeggen dat de datum of 14 april wordt of 7 juli.
Ik kan beiden maar 7 juli komt beter uit 14 april heeft mijn nichtje van 7 haar eerste prooefje op de manage! Zo schattig, maar heb al gezegd dat tante Cindy misschien niet kan.
Ok, en 14 april word mijn meisje alweer 19 jaartjes
xJikke
Geplaatst: 21-03-13 19:25
Na veel wikken en wegen, bellen en overleggen zijn we eindelijk tot een datum gekomen.
De nieuwe datum wordt 14 april 2013 met als reserve datum 7 juli 2013! Schrijf het op in je agenda dus! Ik hoop dat het nu wat beter (voorspelbaar) weer wordt.
We houden de lijst zoals hij nu was, kan je niet dan wordt er door middel van stemmen besloten wie het plekje vervangt. Sorry voor de originele oude modellen, maar wij vinden het oneerlijk voor de modellen die nu op de lijst staan.
Even een oproepje hier, voor zondag zoek ik nog 3 fotografen voor op de Posbank, prachtig stukje natuur in Arnhem! Helaas 3 afmeldingen gehad deze week [FM] Fotografiemeeting Posbank November/December
Aangezien de datum is veranderd en mijn 'taxi' helaas niet mee kon, vraag ik het nog een keer; Met wie kan ik meerijden . Anders moet ik mijzelf afmelden
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 22-03-13 22:23
Waar is de meeting ook al weer? Gewoon op de plek waar we het al een paar keer gedaan hebben?
Neee natuurlijk niet joh . Ik zou je ook echt voor gek verklaren als je dat zou doen . Ik reis gewoon naar een bepaald station en vanaf daar zou het fijn zijn om mee te kunnen liften
Ik hou wel het Rhinovirus in de gate, mocht het zich gaan verspreiden net al vorig jaar, dan blaas ik het af. De veiligheid voor de paarden gaan voor, maar ik neem aan dat jullie hier wel mee eens zijn.