Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Beau_Myrthe schreef:Mijn camera geeft goeie hoop helaas alleen me lichaam niet. Ik ben een te trage schildklier en ben erg moe, aangezien ik 's avonds op verjaardag moet heb ik besloten om alleen de ochtend te komen. Ik ga zowel met jet mee als groom en fotografeer tussendoor!
BvanhetB schreef:Oja, en voor iedereen: hengstenketting vind ik altijd het meest ideaal (weet niet hoe dat bij de andere fotografen zit). In verband met de nabewerking van de foto's
BvanhetB schreef:Nadita: zo'n smal nylonlijntje is inderdaad ook nog wel goed weg te werken. Ik begrijp inderdaad dat een hengstenketting bij jou mannetje wat te fors wordt
Als mensen maar geen longeerlijnen door bitringen gaan halen etc. Dat vind ik persoonlijk niet zo prettig nabewerken
nadita schreef:BvanhetB schreef:Nadita: zo'n smal nylonlijntje is inderdaad ook nog wel goed weg te werken. Ik begrijp inderdaad dat een hengstenketting bij jou mannetje wat te fors wordt
Als mensen maar geen longeerlijnen door bitringen gaan halen etc. Dat vind ik persoonlijk niet zo prettig nabewerken
Ik heb ook nog een smal kinbandje ipv het kettinkje... Kijken we zondag wel even wat het beste is.
Hoezo niet door bitringen halen? Gewoon aan 1 bitring? Moet je ons zondag dan ook even instrueren
BvanhetB schreef:Sorry mensen, heb enorm weinig van me laten horen, zit namelijk even erg krap qua tijd en planning met studie. Maar heb Lotte net een PB teruggestuurd, ik ga nog steeds gezellig mee morgen
. Heb er veel zin in en vind de variatie aan modellen erg leuk.
Lotte, ik heb naast dat groen-blauwe touwhalster nu ook een speciaal felblauw 'rijd-touwhalster' (kin gekruist systeem). Zal ik deze voor je meenemen? Heb er alleen geen teugels bij jammer genoeg.. Maar daar is vast een creatieve oplossing voor
Oja, en voor iedereen: hengstenketting vind ik altijd het meest ideaal (weet niet hoe dat bij de andere fotografen zit). In verband met de nabewerking van de foto's