FM Paarden Zeegse (Z'laren) 28.04.2013 INSCHRIJVINGEN OPEN

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tigress

Re: FM Paarden Zeegse (Z'laren) 28.04.2013 INSCHRIJVINGEN OPEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 21:29

ooooh goje xD Dan zal ik de fotografen zondag wel even vragen van hoe en van wat met de prijzen etc, nog nooit eerder met prijzen voor foto's gewerkt! Maar misschien wel handig om toch maar eens mee te beginnen als ik verder wil met mn fotografie :')

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-13 22:28

Ik zit stiekem nog steeds te twijfelen welk hoofdstel of halster ik Caily om zal doen :=

Zou er nou nog iemand een touwhalster meenemen?

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 22:46

We nemen ze gewoon allemaal mee Lotte ;-) dan kan je alsnog daar beslissen welke het wordt. Ik heb voor die multi hoofdstel een nieuwe versiering dus kan je die eventueel ook gebruiken

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-13 22:49

Stiekem wil ik een rondgenaaide met blinde sluitingen, maarja, die heb ik niet :P Ik heb gewoon een vreemd wensenlijstje, ik wil liever geen neusriem en geen bit, eeeeh? Tjah. Denk idd die van jullie die jullie als laatste hebben gekocht, en dan met portretteren zonder neusriem met bit en dan met rijden als side-pull, dus schroevendraaier mee!

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 07:28

Ik heb weinig te twijfelen want ik heb niet heel veel spullen. Rij altijd op de hack dus nu ook en ik neem gewoon zijn halstertje mee.

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 08:35

Meende in het Balloerveld-topic gelezen te hebben van prijzen tussen 2,50 en 5 euro per digitaal bestand?
Dan mag daar van mij best een logo opstaan. Als het goede foto's zijn, dan mag je daar trots op zijn en heb ik geen probleem met een logo.

Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 08:55

ik ga in het wit bruin met zwart tuig dus heb ook niet zo veel keus gelukkig heb een week met mijn moeder overlegd wat doe ik nou aan |o ik wist het niet meer gelukkig had ik gister een clinic en heb der gezien met witte bandages ect dus toen had ik zo iets van :)* dat is het dus snel alles in de wasmachine en nu drogende hopen dat het morgen wel mooi weer is want ik heb geen bruine trui :brr:

cecil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 09:03

Nou helemaal geen reacties op mijn foto's _/-\o_

Gelukkig heeft iedereen er zin, ik hoef me gelukkig niet
druk te maken over mijn paard zijn outfits :')

En ze willen erg mooi weer *\o/*

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:32

Ik wou net zegge , wat een mooie foto's cecil! Ik sprak gisteren de eigenaar van Cloud nog, de vader van joell. :)

cecil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:46

welmoed__ schreef:
Ik wou net zegge , wat een mooie foto's cecil! Ik sprak gisteren de eigenaar van Cloud nog, de vader van joell. :)

Oke wat toevallig ja! :j

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 11:42

Nette foto's inderdaad. :j

Zanzi was enorm ontploft toen ik vanochtend aan kwam. Heb er nog een flink pak haar vanaf gehaald en nu maar hopen dat het morgen meevalt. :+ Ik heb nog geen flauw idee wat ik aan doe overigens, dat bedenk ik morgen wel.

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 11:55

Ik hoef niet te denken over tuig of wat dan ook. Mac heeft zijn eigen showhoofdstel. Kan hem eventueel een gewoon hoofdstel omdoen, maar dat doet afbreuk aan zijn hoofd vind ik.

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 12:56

Beau_Myrthe schreef:
Mijn camera geeft goeie hoop helaas alleen me lichaam niet. Ik ben een te trage schildklier en ben erg moe, aangezien ik 's avonds op verjaardag moet heb ik besloten om alleen de ochtend te komen. Ik ga zowel met jet mee als groom en fotografeer tussendoor!

Aangezien ik nog steeds met vraagtekens sta in de afbeelding van de pb, nogmaals!

Even over paaltjes en lint hoe gaat dat als Welmoed in de middag komt?

BvanhetB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 13:30

Sorry mensen, heb enorm weinig van me laten horen, zit namelijk even erg krap qua tijd en planning met studie :o . Maar heb Lotte net een PB teruggestuurd, ik ga nog steeds gezellig mee morgen :D. Heb er veel zin in en vind de variatie aan modellen erg leuk.

Lotte, ik heb naast dat groen-blauwe touwhalster nu ook een speciaal felblauw 'rijd-touwhalster' (kin gekruist systeem). Zal ik deze voor je meenemen? Heb er alleen geen teugels bij jammer genoeg.. Maar daar is vast een creatieve oplossing voor :P

Oja, en voor iedereen: hengstenketting vind ik altijd het meest ideaal (weet niet hoe dat bij de andere fotografen zit). In verband met de nabewerking van de foto's :)

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 13:31

Ik kom in de ochtend de paaltjes brengen.

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 13:50

@ Cecillia: deze vind ik erg mooi, dat wil ik ook wel van Magic zijn blauwe oog:
Afbeelding

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 13:52

BvanhetB schreef:
Oja, en voor iedereen: hengstenketting vind ik altijd het meest ideaal (weet niet hoe dat bij de andere fotografen zit). In verband met de nabewerking van de foto's :)

Mijn hengstenketting heb ik uitgeleend aan mijn vriendin met de Fries.
Daarbij is zo'n ketting te zwaar voor een miniature, ik gebruik een smal nylon lijntje aan mijn showhoofstel. Dat is toch ook wel weg te werken eventueel?
Afbeelding

BvanhetB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 13:59

Nadita: zo'n smal nylonlijntje is inderdaad ook nog wel goed weg te werken. Ik begrijp inderdaad dat een hengstenketting bij jou mannetje wat te fors wordt :)

Als mensen maar geen longeerlijnen door bitringen gaan halen etc. Dat vind ik persoonlijk niet zo prettig nabewerken :o

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 14:10

BvanhetB schreef:
Nadita: zo'n smal nylonlijntje is inderdaad ook nog wel goed weg te werken. Ik begrijp inderdaad dat een hengstenketting bij jou mannetje wat te fors wordt :)

Als mensen maar geen longeerlijnen door bitringen gaan halen etc. Dat vind ik persoonlijk niet zo prettig nabewerken :o

Ik heb ook nog een smal kinbandje ipv het kettinkje... Kijken we zondag wel even wat het beste is.

Hoezo niet door bitringen halen? Gewoon aan 1 bitring? Moet je ons zondag dan ook even instrueren ;)

BvanhetB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 14:17

nadita schreef:
BvanhetB schreef:

Ik heb ook nog een smal kinbandje ipv het kettinkje... Kijken we zondag wel even wat het beste is.

Hoezo niet door bitringen halen? Gewoon aan 1 bitring? Moet je ons zondag dan ook even instrueren ;)

Inderdaad niet door de bitring halen. Je kunt het beste de hengstenketting/halstertouw/etc. aan de kant van het bit klippen die NIET gefotografeerd wordt op dat moment. Dan blijft de kant die wel op de foto komt mooi vrij en is het touwtje erg mooi weg te werken. Als je hem door de bitring haalt kan hij nog steeds wel netjes weggewerkt worden, maar dat is al een stuk lastiger en kost veel meer tijd. En waarom moeilijker maken dan nodig? :P

Ik weet ook niet hoe het met de andere fotografen zit hoor, maar dit is wat mijn eigen ervaring mij geleerd heeft en waarvan ik na de eerste keer dat ik een shoot deed al dacht: ok, dat gaat de volgende keer anders ;)

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 14:25

Duidelijk :j

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-13 15:51

BvanhetB schreef:
Sorry mensen, heb enorm weinig van me laten horen, zit namelijk even erg krap qua tijd en planning met studie :o . Maar heb Lotte net een PB teruggestuurd, ik ga nog steeds gezellig mee morgen :D. Heb er veel zin in en vind de variatie aan modellen erg leuk.

Lotte, ik heb naast dat groen-blauwe touwhalster nu ook een speciaal felblauw 'rijd-touwhalster' (kin gekruist systeem). Zal ik deze voor je meenemen? Heb er alleen geen teugels bij jammer genoeg.. Maar daar is vast een creatieve oplossing voor :P

Ik rij niet kin gekruisd, enkel side pull.

Zonet met paardlief wezen pootje baden, ze is redelijk wit/geel achtig :Y)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 16:00

Waar doe jij pootjebaden dan Lotte? :P
Veel plezier allemaal morgen!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-13 16:06

Daar waar het niet mag. Bolhuisgat in de Punt! :P

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 16:08

Hahaha :P Oke!