En laat roze nou uiteraard net jouw lievelingskleur zijn!
Saskiaa_
Geplaatst: 16-02-13 20:44
Milan_lover schreef:
Saskia, hij gaat 6 mnd naar zambia
Tof! Wat gaat ie daar doen?
Sok
Geplaatst: 16-02-13 20:47
Jorinda schreef:
En laat roze nou uiteraard net jouw lievelingskleur zijn!
HUILEN!
CoronaLime
Geplaatst: 16-02-13 20:47
Ojaaa dat moest ik ook nog melden
Ik ben al een maand laptoploos, kreeg ik hem eindelijk terug van reparatie zit er een dikke deuk in mn beeldscherm en stuk plastic vd onderkant stuk. En toen had de reparatieservice bedacht dat het míjn schuld was, dus nu is de winkel met hun aan het uitvechten wie het nou gaat betalen.. Ik in elk geval níet
Maargoed, ik heb géen idee hoelang dat duurt, en heb nog een andere meeting na te bewerken, dus dat zal wel even duren. Maar dat komt uiteindelijk vast in orde
Milan_lover
Geplaatst: 16-02-13 20:50
Saskiaa_ schreef:
Milan_lover schreef:
Saskia, hij gaat 6 mnd naar zambia
Tof! Wat gaat ie daar doen?
Vrijwilligerswerk alleen jammer dat ie ervoor met school gestopt is....
Jorinda
Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-13 20:50
Van jou had ik het gelezen inderdaad Linda, in het andere meetingtopic van vorige week ergens
Magda, jij nam Maysoon haar laarzen hier vandaan mee dacht ik he?
Als ik morgen een lijk ben... Proberen te gaan slapen heeft toch geen zin, dronken lallende en schreeuwende jongeren overal rondom mijn kamer Dus nu maar weer op de bank voor de tv, waar ik het geschreeuw tenminste niet hoor...
voor diegenen die vandaag de meeting hebben: veel plezier allen en hoop dat er mooie foto's geschoten kunnen worden. Zal morgen wel even een update geven over Bailey. Net al een boekwerk van een pb naar jorinda erover gestuurt en nu even geen zin om het hele verhaal weer te typen.
Hier nog even een filmpje van 21 januari
en een foto van dezelfde dag waarop Bailey het nodig vond een soort van Brian (Family Guy) imitatie te geven
(negeer de bende op tafel;foto s'ochtends gemaakt en had nog niet opgeruimt van de avond ervoor. Maar hij lijkt zoveel op Brian op die foto dat ik hem toch moest uploaden.)