Ja snap ik, zit je dan ook echt niet op te wachten
Nou, ik heb vandaag rustig aan gedaan, maar val nog steeds om als ik mijn hoofd draai, dus ik blijf duimen dat het morgen weg is en anders maar proberen er doorheen te lopen, het is niet anders
alicelover
Geplaatst: 05-01-13 17:14
Pb is ontvangen. Ik heb er in in! Nogmaals de aanbieding voor vervoer. Alles op de route Leeuwarden/Beilen ( als het een klein stukje omrijden is is het ook goed) kan nog bij mij in de auto. Ik zit zelf in de middaggroep.
Voor de fotografen misschien wel handig om te weten. Ik heb het bij de opgave vast wel een keer aangegeven, maar ik had na mijn operatie in november de hoop om weer te kunnen lopen bij de meeting... Helaas is dit niet gelukt, revalidatie gaat wel goed hoor maar ik wil te snel. Alleen nu ben ik wel een model op krukken. Maar je kan me ook gewoon ergens neer planten en dan mijn krukken uit het beeld zetten. Staan kan ik wel zonder krukken, maar lopen niet.
Organisatorisch hoeft er met mij geen rekening gehouden te worden, ik ben na dik 2,5 jaar krukken zeer ervaren. Klim, klauter, slinger en loop op allerlei ondergronden.
Het stuiterende paard die Saskia beschrijft was in april 2010 een beetje lomp. Ze schrok en sprong opzij, maar raakte met haar lichaam in de knoei en viel. Helaas was ik zo stom om te blijven zitten, waardoor mijn rechterbeen onder het paard is beland. Sindsdien is het met mijn rechterknie een groot ellende. Maar na mijn 3e operatie afgelopen november lijken de vooruitzichten goed. 3x is scheepsrecht toch?
Ik kan morgen ook mensen meenemen vanaf Groningen, ik kan namelijk niet over de N33 *baal*... Saskiakefie: ik haal jou sowieso om 9:57 op van Assen station
Ik neem ook nog 2 paar schoenen mee trouwens. Zwarte/grijze laarzen met sleehak, maat 40. En donkerblauwe pumps met bloemetjes, maat 40 (maar die zouden met maat 41 ook nog wel passen, zijn mij te groot dus als er een liefhebber is, zijn ze zelfs ook nog te koop haha).