Ondanks dat ik als 'groom' heb meegedaan en mijn paardje thuis stond vond ik het een geslaagde dag! Zag al een knappe foto van Nos voorbij komen! Vond het allemaal erg goed geregeld ook, props voor iedereen die hieraan meegeholpen heeft.
Volgende keer doe ik graag mee als mij NRPSer in het groepje past!
geshahquille
Geplaatst: 21-04-13 21:43
Francien en Marika wat een pech maar wat een super foto,s van jouw onder het zadel jullie spatten echt van het doek af.
Gave foto's al!! (en wat staat dat halster Nos Feratu gaaf! Stond er effe over te dubben maar blij dat ik toch die mee heb genomen, komt echt tot zn recht op hem!)
Verder was dit voor mij ook echt een dag met een gouden randje.. Iedereen enorm bedankt voor deze dag!
Ik wou ook heel graag mn foto's door kijken... Maar laptop deed sloom, dus dacht even opnieuw opstarten.. moet ie 55 updates installeren!!! Over 6 deed ie een half uur
Vond t erg gezellig en ontzettend leuk!! Was mijn eerste meeting en meteen een geslaagde
linnebill
Geplaatst: 22-04-13 01:01
Hoi allemaal, Wat een gave foto's komen er voorbij van de Arabieren koppies!! Op deze manier even nogmaals een bedankje aan de megaJill. Die zit denk nog in de trein naar huis! Topmeid! die zal wel helemaal gesloopt zijn! Wij hebben een hele gezellige avond nog gehad. Is weereens wat anders als de trailer, een scooter een fiets, en een sletlander haha. Helaas hielp moeder natuur ons niet mee door een dikke sluier boven de horizon te maken waardoor de zon wat eerder onderging. Maar dino deed z'n werk, er was een mooie zee en jill kennende, komen er vast super gave platen voorbij!