Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Gelukkig tonen ze wel de goeie belichting op de camera, maar in het klein ziet het er veel mooier uit

gewoon een leuk model hoor!!!
)
Bij mij gaat het niet zo snel 
Ik heb ze zelfs net op mn laptop staan

Dit is nog nooit eerder zó extreem geweest! Ik heb echt een paar gave steiger foto's!

DonCamillo schreef:Hinkewal, je hoeft al die foto's toch niet te bewerken? Pik er een paar mooie uit en zet de rest in een apart mapje. Ik zou ze zo graag alle 91 zien... Dan kan ik toch altijd nog aangeven welke ik daarvan graag bewerkt zou zien?
Veel te veel werk. Ik zet ze wel allemaal even in een apart mapje in picturepush. Dan bewerk ik degene die ik zelf het mooist vind, en dan mag jij mij wel even een pb'tje sturen met welke jij nog graag bewerkt zou willen zien. Het lastige met zo'n stippel is dat als het touwtje "voor" het lichaam(pje) zit dat je dan wel weg kan werken, maar je allemaal stippels krijgt die er helemaal niet zijn
maar gelukkig zijn de meeste foto's gewoon een touwtje in del lucht
DonCamillo schreef:Hinkewal, je hoeft al die foto's toch niet te bewerken? Pik er een paar mooie uit en zet de rest in een apart mapje. Ik zou ze zo graag alle 91 zien... Dan kan ik toch altijd nog aangeven welke ik daarvan graag bewerkt zou zien?