whaha.. Ik had alles ingesteld bij jou.. Maar hij heeft waarschijnlijk met een of andere gegevens lopen rotzooien.. :S dus nu staat zijn naam in de gegevens.. grmmm.. ( daar ging die kleine ruzie ook over want hij dacht dus ook dat zijn foto's het waren.. maar ze zijn gemaakt met een D1100)..
nicollol
Geplaatst: 19-11-12 23:17
Laatst bijgewerkt door nicollol op 19-11-12 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Bedoel niet in EXIF info. Gewoon als bestandsnaam. Haha! En jij hebt een 1100D en geen D1100. Als je letter ervoor zet lijkt het net of je een Nikon hebt en dat wil je natuurlijk niet.
Hij heeft het net uitgelegd.. Met importeren heeft hij de bestandsnaam verandert.. En dan heb ik niet aangepast omdat ik altijd lekker op automatische piloot doe.. "handig..".. Idd 1100D dankje..
Ik hernoem mijn bestanden ook altijd tijdens het importeren. Mijn initialen, datum, shootnaam en dan gewoon oplopend nummer. Zo kan ik idd makkelijker mijn foto's terug vinden.
NESCAFE
Geplaatst: 19-11-12 23:36
Ik heb de rijfoto's op het forum gezet. Alleen Janneke en Madelon komen later deze week nog.
Madrid was echt een onwijs gave ervaring! Gingen daar ook basisscholen bezoeken (ik studeer aan de PABO) Was erg leuk om te zien wat voor verschillen er zijn. De stad was ook erg gaaf, zaten in de bekendste en drukste straat van Madrid. Alle spaanse mannen (obers, leerkrachten, pabostudenten) wilden met ons uit
Nu proberen alle foto's proberen te bewerken vanavond.
Wat leuk dat je dan ook scholen heb bezocht, inderdaad een heel verschil! Volgens mij hebben wij nog wel familie in Madrid. Halve familie is in Spanje geboren