hierbij de link van wetransfer, als het goed is blijven de foto's een week staan en worden daarna automatisch verwijderd. Heb er nog nooit mee gewerkt. Dus mocht het niet werken geef dan even een seintje!
Ik wil nog wat foto's in zwart-wit bewerken maar ik kom de laatste week een beetje in tijdnood.
elwinfield
Geplaatst: 01-12-14 10:15
Leuk!!
Bedankt allemaal voor de mooie foto's! Ik denk dat we inmiddels alle foto's wel binnen hebben toch? Voor de fotografen; heel veel succes komend weekend! En misschien tot ooit bij eventueel nog een meeting!
O, wat is dat genieten van de foto's Jets. De kleine witte heeft wel een flinke bontjas aan, haha. Maar wat is ze mooi wit op de foto's! Ze had toch echt nog even in de modder gelegen de dag ervoor. Vos glimt als een spiegel op de foto, dat is ook erg mooi.
Ik heb allen die van Sharon nog niet. Kan dat kloppen? Ga nu naar die van jou kijken Cleo, had er al twee gezien van Bram dus ben benieuwd naar die van Lieza.
Ik heb een vraag aan de fotografen die alleen de 27e gefotografeerd hebben. Kan een (of twee mag ook) van jullie aanstaande zondag nog komen fotograferen? Ik heb een aantal afmeldingen..
xCynthiaVos
Geplaatst: 03-12-14 15:20
Als ik geld had voor de reiskosten kwam ik maar helaas :c