Ik heb de foto's die ik het mooist vind geworden ook op mijn facebook & mijn fotografie site gezet. Als de foto's & de shoots zijn bevallen zou ook ik het leuk vinden als jullie wat achter laten in mijn gastenboek of op mijn facebookpagina!
Mijn foto's zijn 'klaar' om te uploaden maar mijn website werkt even niet mee. De hosting probeert nu een oplossing te vinden voor me z.s.m. dus ik wacht nog even een dag af, anders ga ik andere oplossing zoeken. Dus nog eventjes geduld.
Oeh oeh dan wacht ik ook nog even met aanmaken van een topic ben niet nieuwsgierig hoor komen weer prachtige foto's voorbij SUPER!!
Hihi en reem haar beentje was erg gefoccused op de zweep hoor hahaha
Faelivrin
Geplaatst: 29-04-13 22:01
Boos worden heeft effect!
Let op! Heel belangrijk: de foto's in deze onderstaande links zijn allemaal NIET bewerkt en komen zo van de camera. Ik wil heel graag maar heb niet de tijd om alles na te bewerken binnen redelijke termijn. Jullie hebben in dit topic al 2 foto's per paard gezien helemaal volledig bewerkt. Wanneer jullie foto's willen gebruiken voor facebook/een topic o.i.d. doe mij dan even een PB met hierin paard naam en foto nummers, dan beloof ik dat ik ze diezelfde avond/dag nog nabewerk. (foto nummers vindt je door de foto open te klikken en op het ' i '-tje te klikken. )
Overigens kunnen ALLE foto's nabewerkt worden. Zelfs de los foto's waar een draad dwars door het paard loopt. Op de losgooi foto van Britt die al in dit topic staat was dit nl ook het geval. Dus laat je daar niet door hinderen!
Ze zijn echt heel mooi geworden. ik vind ze ook geweldig, echt waar. Vos zijn haar wappert gewoon zo mooi op sommige foto's. En de aanstorm foto's zijn ook zo goed gelukt. (Ok, ik heb nu echt een enorm keuze probleem.) Ik ben er heel blij mee. Super gedaan fotografen! Bewerkt of onbewerkt, ze zijn erg mooi geworden .
Hoop dat jullie er blij mee zijn! Is nog een hele opgave om een selectie te maken (zie dan steeds weer nog één die toch ook wel erg leuk is ) uit circa 1400 foto's