Ilona is nog niet moe en dat vind ik helemaal niet erg
- ik moet naar de wc maar wil niet opstaan want miss komt er wel een foto - ik heb honger maar wil niet opstaan want miss komt er wel een foto - ik ben moe maar miss komt er wel een foto en mis ik m
Ilona
Geplaatst: 14-04-13 00:20
Ik ben zo moeeee je kan wel ff eten pakken en naar de wc, ik moet ook..
Mag ik ook even slapen Als jullie allemaal niets plaatsen ben ik blij dat ik niets mis maar als ik dan morgen wakker word en er staan allemaal foto's is het weer een leuke verrassing Ik ga de kat in bed leggen en toch maar eventjes slapen Welterusten
Dustinlover
Geplaatst: 14-04-13 00:22
Wauw echt super foto's hebben jullie gemaakt zeg!! Ben echt jalours!! Zo jammer dat ik er niet bij was!!!
Ilona
Geplaatst: 14-04-13 00:23
Nehh dat mag niet.. Slaaplekker!
Unleash
Geplaatst: 14-04-13 02:02
Wat een mooie foto's komen voorbij!
Ik wilde eigenlijk direct na mijn werkt in mijn bedje duiken, maar ik kon het toch niet laten om alvast wat foto's te bekijken. Anders kan ik niet slapen...
Hieronder alvast ééntje van mij kant.
Ben heel erg blij met het resultaat. Hier en daar nog eventjes sleutelen aan mooiere kleuren, touwtjes/draadjes/mensen wegshoppen en horizonnen rechtrekken Maar dat komt wanneer ik weer in Wageningen ben waar mijn laptop met photoshop staat.
Wat een suuuuper gave foto's!! Mijn harige misbaksels zouden wel heel erg hebben opgevallen tussen die van jullie Volgende keer ga ik graaag mee, baal nog steeds maargoed!
Ik hou jullie foto topics in de gaten!
MadelonSunny
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-13 09:35
xMiinh schreef:
Wauw! Er komen echt gave fotos langs! Hopelijk komt er een deel 3
In september wil ik een deel 3 organiseren Als de heide in bloei staat
Helaas is het voor mij denk ik te ver om met mijn mini te komen in september. Misschien open ik wel een topic ook voor mini's maar dan bij de Sallandse Heuvelrug
@Manon_S Ik zou als model zijnde geen fotomeeting organiseren
Maar ik weet niet of ik het weer in Kootwijk doen. De vorige keer was op de Soesterduinen. Misschien nu op de Ginkelse Heide of op de Loonse & Drunense Duinen. Maar het is pas april dus duurt nog wel even
Wilde net zeggen. Als fotograaf is het beter om een meeting te organiseren. Veel fotografen geven zich namelijk niet op als de meeting is geoganiseerd door de modellen.
Manon_S
Geplaatst: 14-04-13 10:14
Ooh okee nouja zie ik dan wel weer. Weetje wat het is... Er worden altijd mooie paarden gekozen voor de meeting, begrijpelijk maar heb alleen wintervacht fotos van mijn merrie en dan wordt ze maar niet gekozen. Daarom was mijn idee zelf een meeting op te zetten..
Dat is waar maar ik merk dat er gewoon geen interesse in is om mijne te fotograferen. Ik wordt als ik ergens op reageer (via pb) niet eens terug gepbt... Dus dan denk ik hopelijk als het straks zomer is er wel meer interesse is want dan ziet ze er echt heel anders uit.