Zo, mijn tijd heb ik goed gebruikt! Ik heb niet veel foto's omdat ik niet erg tevreden was. Ik heb van iedereen wel minimaal 5. Ga ze nu uploaden op weebly!
Edit: Vinden jullie het trouwens goed als ik een paar foto's voor mijn fotografie facebook gebruik?
Ik denk dat ik Blomke zijn foto's nog eens overnieuw ga doen.. Nu ik ze op de ipad kijk zijn ze zo mega donker.. Ik verschiet er gewoon van.. Heel raar op mijn oude pc waren ze gewoon goed...
de rest selecteer ik dit weekend zoveel gave en mooie fotos, dat word nog moeilijk kiezen!
NRJ
Geplaatst: 19-04-13 11:51
Nog even een vraagje aan de modellen, omdat ik er nog niet aan toe ben gekomen de foto's daadwerkelijk te selecteren/bewerken en jullie nog de keuze hebben Kunnen jullie mij een top 5 doorgeven uit de serie die ik jullie doorgestuurd heb, welke jullie het liefste zouden zien op bokt/weebly? Het hoeft niet, maar het mag!
Ik ga nu Don uitzoeken, dan Jauke, KJ Make My Day en Vivaldi en dan alles in de volgorde bewerken.
NRJ
Geplaatst: 19-04-13 13:25
Mijn eerste foto van Blomke
ZoeyDercks
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-13 13:31
Ik heb alles uitgezocht, zitten gave plaatjes tussen
ZoeyDercks
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-13 15:24
Ik heb heel mijn portfolio vernieuwd net. Mocht iemand bezwaar hebben op een foto in mijn portfolio, stuur even een PBtje! En ik ben overigens zo wild van mijn eerste foto van Patty & Chickie dat die nu groot in mijn portfolio staat!