Nou misschien wij wel, als het op de route ligt. Wij komen vanaf rotterdam, word wel proppen, want we hebben een kleine auto, maar moet wel lukken.
_Chip
Geplaatst: 18-01-13 21:43
Kasmir schreef:
Is weer eens wat anders, als model i.p.v. fotograaf
Hier ook
DesireeK
Geplaatst: 18-01-13 21:46
Leuk Kasmir dat je mee mag met je hond.. is toch wel mijn favoriete ras Ik vind sowieso alle modellen die zich aangemeld hebben wel heel leuk hoor..
Ben echt heel benieuwd naar alle mensen en honden in het echt
_Chip
Geplaatst: 18-01-13 21:46
Ik heb een knalgroene halsband, en een rood tuigje. Als hij braaf is, wil ik m wel gewoon los laten lopen Snap dat de fotografen daar blijer van worden
Kasmir
Geplaatst: 18-01-13 21:51
Tessa kan op zich gewoon zonder halsband, ze is alleen niet zo goed met kleine hondjes dus daar laat ik haar liever niet bij los. Het gaat goed, totdat ze gaan rennen en Tessa d'r jachtinstinct de overhand krijgt, dan gaat ze erachteraan en loopt ze echt totaal onderstboven . Verder luistert ze gewoon perfect, zeker met gewone portret foto's schieten als we allemaal een eigen stukje ruimte opzoeken, maar ze is gewoon niet zo heel sociaal naar andere honden ze speelt veel liever met mij.. De meeste negeert ze en achter kleine hondjes gaat ze aanzitten dus dat is niet zo'n strak plan x).
Karina_1979
Geplaatst: 18-01-13 23:03
Is het erg als je je hond niet los laat?? Bella zit momenteel weer in een puber fase en de oren zitten er alleen voor de sier
Wiwabalia
Geplaatst: 18-01-13 23:16
DJ laat ik gewoon los, gaat eigenlijk altijd goed en opzich luistert 'ie goed. Hij houd wel zijn halsband om, maar die zie je niet zitten door zijn vacht.
Mijn zusje gaat ook mee, en neem voor de zekerheid een longeertouw mee, mocht iemand hem nodig hebben etc, altijd handig. Lauwttje, wil je even laten weten wat je doet qua meerijden enzo? Want als je niet meerijdt (heen) dan kan ik meteen de snelweg pakken.
@ Kasmir, normaal ben ik alleen van de honden met behoorlijke vacht (maarja Newfoundlander-fan hé..) maar die van jou mag er toch zeker wezen!
We hebben (vind ik) een erg leuke en afwisselende modellen groep.
Aaah ja Richard ik las het, ben echt zoooo jaloers! Wat een mooie locatie en een toffe ervaring! Zou zo meewillen hihih!
&& idd fijn dat madelon toch mee gaat want dan kan ik ook gewoon mee Anders kon ik misschien nog met Richard mee rijden maar dat is dan niet nodig, helemaal goed geregeld dus!