Ja.... Zwart. Heb toevallig net foto's bij mn post gezet.
Fantabulouss
Geplaatst: 29-03-13 21:04
Agh valt nog wel mee toch
Trouwens vanaf zondag komt hier volgens de voorspellingen de temperatuur niet meer onder nul ..maar tussen 1 en 10 graden Hopelijk schieten er nog even wat knopjes en blaadjes uit de bomen deze week
Robin (HeidiLOVER) en ik gaan maandag het bos eens even inspecteren
Laatst bijgewerkt door Fantabulouss op 29-03-13 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Haha ja inderdaad. Nou ja, op zich heeft het ook wel iets schattigs, zwart op z'n koppie, haha. Ik vind 'm er niet minder om hoor, vind t eigenlijk wel leuk, maar vind 't wel raar, haha! Ben benieuwd als zijn vacht straks wat bijgegroeid is, hoe het dan oogt!
2 tot 7 graden is nu de voorspelling, maar kan in een week nog veranderen natuurlijk
Robin en ik gaan vanmiddag even naar het dijkgatbos om wat fotolocaties uit te kiezen
Fantabulouss
Geplaatst: 01-04-13 18:03
Net een uurtje terug uit het bos, plekje gevonden waar we de losgooiring kunnen opzetten Bos ligt er erg droog bij dus dat is mooi, kleine stukjes nog wat drassig, maar bijna nergens Niet veel blaadjes aan de bomen, maar agh, dan gaan we in juli gewoon nog een keer een meeting doen in een wel groen bos
Ik ga nu iedereen (behalve degenen die ik regelmatig op whatsapp spreek en waarvan ik het toch wel zeker weet) even een pb sturen die op dit moment op de lijst staat voor de meeting, dit omdat ik zeker wil weten dat iedereen komt
Laatst bijgewerkt door Fantabulouss op 01-04-13 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ga met Bright voor het eerst zelf met trailer rijden, mijn vader moet onverwachts werken, maar dat moet wel goed komen. Bright zit heel knap in zijn vacht, gelukkig nu wel.
De weersvoorspelling verandert trouwens ook met de dag Nu geven ze dit op voor 7 april: 10% kans op regen 0mm, 1 tot 8 graden, windkracht 4, licht bewolkt Ben benieuwd wat er morgen staat