[BM] [BESLOTEN] Fotomeeting Woudenberg deel 2. Voor de mensen die wel nog een x willen... Dit keer wordt het door 1 persoon geregeld, samen met jikke, en worden er vaste schemas en groepjes gemaakt.
Erg mooie foto's idd!!! Mooier dan de mijne. Rot camera.
Marjo op Winston.
Andrea op Jaron.
Marjo en Andrea. (ik weet dat je niet charmant kijkt Marjo maar een betere had ik niet... )
ElSea
Geplaatst: 16-12-12 19:47
hahaha marjo Ik weet precies waar ik op die foto stond, namelijk zeiknat achter jou
deniseqn
Geplaatst: 16-12-12 19:49
@Lara: Dankje ! Heb de site eigenlijk echt al heel lang niet aangepast. Ben druk bezig met een nieuwe layout (dit keer in php) en wil een eigen domein aan gaan vragen, dus dan komen de paardenfoto's er ook bij !
@Marlies: Met welke camera fotografeer je dan ? &Haha, marjolijn kijkt idd heel charmant
Het nieuwe topic gaat ook weer hard, en zijn er kwa modellen en fotografen hier nog mensen die meewillen? Het wordt beter georganiseerd (ik doe iig mn best )
Wauw Denise, jij kan goed fotograferen zeg! Zoek je niet heeel toevallig nog portfoliomodellen Ik heb Co net geschoren en hij is er grijs onderuit gekomen dit keer(bruinschimmel)
Wauw Denise, jij kan goed fotograferen zeg! Zoek je niet heeel toevallig nog portfoliomodellen Ik heb Co net geschoren en hij is er grijs onderuit gekomen dit keer(bruinschimmel)
Ik zal zo ook weer wat foto's uploaden.
Dankje ! Ik wil best een keertj langskomen hoor, vin ik leuk !