CoronaLime schreef:Jaa, het is dat ie niet in mn autotje paste maar anders... Ze is te koop . Mooie foto's van Bibi, ben er erg blij mee !
, ze draait haar hoef ook niet om voor een potje knokken met de ruinen .(sorry voor de slechte telefoon kwaliteit foto, steekt wel af tegen alle prachtige foto's die hier langs komen )
Dankzij Linda heb ik toch nog een paar foto's, hopelijk kan ik toch nog mensen blij maken De Criollo (hoe schrijf je dat?)
Dankje (:Mijn foto's staan hier, op die ene site, en op mijn eigen aparte site voor meetings enzo...http://xinashots-albums.weebly.com/
zet je ze ook op de picturepush XiiaaooNaa? Dan staat alles een beetje bij elkaar Ik ben nu met Dirkje bezig btw
XiiaaooNaa: Geef niks, rij foto's wil ik ook heel graag..Amanda: Ben reuze benieuwd!! De rest is ook zo gaaf geworden!!!..Dat smaakt echt naar meer!!..Is er ook een mogelijkheid dat ik middag fotografe ben?...
Tsja, niks aan te doen Mijn allereerste fotoshoot en eerste keer met die lens op pad dus ik heb er de ballen verstand van hahaha
Krijtje schreef:Tsja, niks aan te doen Mijn allereerste fotoshoot en eerste keer met die lens op pad dus ik heb er de ballen verstand van hahaha Mooie foto's! Zeker voor je eerste shoot, en van de gemaakte foutjes kun je alleen maar leren.