Hee tylando, volgensmij kwam ik jou laatst tegen op buitenrit?Jou ponytje had zo'n schattig koppie haha!
Gipsylover schreef:Hee tylando, volgensmij kwam ik jou laatst tegen op buitenrit?Jou ponytje had zo'n schattig koppie haha!Ja kan kloppen leuk
tylando schreef:dat was toch toen er zoveel plassen lagen dat ze er wel doorheen moesten!!! Haha ja kloptt!!
Maar nog even één vraagje, Daniella: allemaal leuk en aardig dat je er geld voor vraagt, maar wat krijgen wij daarvoor?
Jullie krijgen dan 20-25 foto's pp op webformaat en kunnen dan tegen speciaal tarief nabestellingen doen.
Ik weet niet of ik ze nu allemaal heb gezien?Of zijn er nog mensen die nog niet zeker weten of ze kunnen?
Haha ik bedoel dat zaterdag de dag is dat ik foto's kom maken Welke paarden het worden laat ik gelijk weten als ik weet.welke opties ik heb.Vandaar ook mijn vraag of ik ze nu allemaal heb gezien of dat er nog meer bij komen?
Hier de paarden die er in de aanbieding zijn: - fjord van Evelien- schimmeltje van Mireille- haflinger van Eef- fries van Eef- appelschimmel van Kelly- vosje van KellyDe foto's van deze paarden staan allemaal op dit topic Succes met uitzoeken haha
Hoeft dan niet want 6 kan ik wel doen Wel wil ik dat ivm licht etc wel sochtens beginnen rond 11 uur ofzo anders is het eind van de middag gelijk een stuk lastiger.vinden jullie dat goed? Dan zijn we ook lekker op tijd klaar
Ik vind het prima...zou je mijn appelschimmel als eerste kunnen doen? Die moet namelijk s middagss nog lopen in een lesje?
hoop dat er zaterdag nog sneeuw ligt uberhaupt!ik heb ook niet alle tijd van de wereld dus wil wel graag een tijd afspreken!