Nou ik heb weekend. Dames zijn de deur uit. Nou gauw de vergeten boodschappen halen, eten en mijn paardjes doen en dan heerlijk op de bank:) Fijn weekend iedereen.
luca_sun
Geplaatst: 29-09-12 17:10
Wauw die foto van Edje met wapperende manen is mooi, Saskia!! . Zo rent hij ook vaak door het land, lekker arrogant...
Annika kan de foto's dus niet zien, terwijl ze wel online staan en jullie ze ook zien. Ik snap het niet meer. Ik stuur ze nu voor de zekerheid naar de email toe.
Nu heb ik nog meer zin om mijn nieuwe aanwinst te halen, maar eerst spaarcentjes verdienen. Ik bedoel overigens de Tamron 70-200 F2.8. Vele malen goedkoper als de Sony-variant maar net zo goed.
Tijdens de meeting viel het mij al op dat de camera onder 40% acculading begon te haperen, ik verweet het echter aan mijn accu. Zondag had ik ook een fotoshoot, toen stelde hij ook enorm traag scherp (met 100% volle accu) en weer haperen in de menu's. Dus ik ben maandag naar de fotografiezaak geweest en daar hebben we een splinternieuwe accu en geheugenkaarten uitgeprobeerd, zonder resultaat. Dus hij is opgestuurd naar de fabrikant en daar bleek dat hij een software update moest hebben. Als het goed is heb ik woensdag mijn camera dan weer.
Midnight16, ik ben nu tussen het studeren door met de foto's van Ultra Light en jou bezig. Heb jij toevallig ook Facebook?
Een foto tussendoor. Eten én fotogeniek gaan nog altijd samen, aldus Ultra Light.
magda_90
Geplaatst: 30-09-12 14:56
Vergeef het mijn verschrikkelijk slechte geheugen, maar is Ultra Light niet los geweest? Ik zit hier helemaal in paniek dat ik foto's kwijt ben geraakt, maar op de gemeenschappelijke fotografiepagina kan ik ze ook niet vinden. En zelf weet ik het niet meer zeker, momenteel onthoud ik alleen nog studiegerelateerde dingen merk ik.