Ik kom even binnen vallen hoor. Wat een waanzinnige foto van Draak [quote="Astor"]Dragonfly. [/quotezo vader zo dochter
vroli1 schreef:nog een keer.. [ Afbeelding ]Ben anders heel erg 'jaloers' op deze prachtige foto die jij hebt gemaakt
Oeeh die van Dragon is echt heel mooi!Joop staat op de website, aan touwtjes wegwerken doe ik even niet, heb het nogal druk met andere dingen Dit is nog steeds mijn baalmoment van de dag Maarja, is niks meer aan te doen..
Bedankt Maar ik baal er nog steeds van Even offtopic, hoe oploaden jullie een avatar zo dat hij zo scherp wordt?Met bokt verkleinen wordt hij echt heel onscherp bij mij..
Je hebt op microsoft ook standaard ''microsoft office picture manager'' heel basic programma waarmee je ook kunt bijsnijden en verkleinen
Dragonfly staat online op longeerfoto's na, die ga ik nu wegwerken Kwam tussen de Dragonfly ook nog deze tegen:De meiden in actie !
ik ben 1 foto poter.. en juist een die ik best wel geslaagd vond weet niet waar ik hem gedaan heb want moest er een heel mens achter wegshoppen..