Ik ben van ieder paard vast een voorproefje aan het bewerken
MS_eventing
Geplaatst: 18-08-12 22:35
Wauw wat een prachtige foto's komen hier al langs Haha ik hou het allemaal niet meer bij wie wel al de foto's heeft en wie niet dus ik wacht wel eventjes met een topic en opslaan op com totdat alles op die ene site staat .. Haha sorry ben nou eenmaal blond . Maar fotografen echt super bedankt! Echt ik ben zoo blij met de foto's
Rudina
Geplaatst: 18-08-12 22:35
Dankje! Ben ook enorm blij met het resultaat, deze lens voldoet echt aan mijn verwachtingen! Wanneer je op me website kijkt, zijn alle foto's nog met een tamron gemaakt zie echt dik verschil! Nu maar flink mn portfolio verfrissen haha!
Haha het werd uit eindelijk ook wel veel he! Helaas heb ik er niet veel leuke van kunnen schieten!
Babette
Geplaatst: 18-08-12 22:44
HIer ook van mijn kant een kleine collage van elk paard. De uitsnede in de collage kan afwijken van het origineel. Als de website klaar is gooi ik alles online, de foto's zijn klaar in ieder geval.
Nou idd zeg! Ik donder er al bijna naast als ik een L1 proefje zonder zadel ga rijden en jij crosst gewoon door de duinen!
NinaCharlie
Geplaatst: 18-08-12 23:27
Heb nu van een paar paarden de portetfoto's af, en ik ben bezig met de rijfoto's van iedereen.. Telkens bezig om de honden-uitlaat bordjes even weg te poetsen, wat een werk
Ja maar echt regen wordt er niet voorspeld... Of ja die kans is niet heel groot zeggen ze... Ben benieuwd
Ik ben even niet bezig met foto's. Heb ontzettende hoofdpijn, dan lukt dat gewoon niet. Heb wel van 5 paarden de foto's al allemaal bekeken en de slechte er tussenuit gehaald.
Jaja, hoofdpijn en toch lekker achter de computer?!! hier nog zo een hoor.. Was ook eigenlijk voor Nina bedoeld, maar was te lui om er een quote bij te plakken
Ben benieuwd dan! Laatste twee keer dat ze grote storm verspeld hebben heb ik geen druppel gezien