Dus ook daar trailer parkeren? Hoe is het daar met de ruimte om met trailer te parkeren?
Succubi
Geplaatst: 02-06-12 00:18
Anne_mieke88 schreef:
Dus ook daar trailer parkeren? Hoe is het daar met de ruimte om met trailer te parkeren?
Ik denk dat er vast al mensen eerder aankomen, dan is het een kwestie van volgen. Adem in, adem uit... En ontspan. Het komt echt goed .
hamsterfan
Geplaatst: 02-06-12 00:40
Ik heb er zin in . Mijn nieuwe batterij ligt aan de oplader, kreeg even een hartverzakking dat hij niet in mijn camera paste maar dat was gelukkig een misverstandje . Helaas past hij wel heel slecht in de oplader.. maar goed. Heb 3 kaartjes, 251MB schiet ik eerst vol, dan een 2GB kaartje en dan een van 4 als ik daar nog aan toe moet komen . Door die van 4 wordt mijn camera erg sloom heb ik gemerkt.. en het vreet batterij dus wil ik eerst met de andere twee kaartjes schieten om te voorkomen dat mijn batterij zo snel leeg gaat, al heb ik er twee, maar dan nog .
Ik heb er zin in
Toev; Ik heb geen telefoonnummer door gestuurd, dat doe ik nu nog wel even . Zit er ook nog een nummer vast aan de beaufortlaan of niet? Stuurt Tom je gewoon rechtstreeks heen?
Toev2; Ik maak ook nog wat overzichtsfoto's, sowieso .
Mijn eten/drinken past allemaal maar net in mn kleine cameratas. Wish me luck guys, heb straks 4 minuten voor mn overstap en moet van spoor 6 naar spoor 11 rennen. En dat terwijl de aankomsttrein vaak te laat is, oeps!