Ik ga zo naar de kapper, wil highlights, dus hoop dat het een beetje leuk wordt. Anders zijn het straks nog butfoto's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NiKip schreef:leey schreef:aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb het zomer gevoelll ik heb me vandaag laten bruin spuiten in de beauty salon spray tan heet het het is zoooooooooooooooooooooooooooooooo moooi ben in love op mijn bruine huidjee whahah sorrymaar ik word nooit bruin in de zon ik verbrand altijd hahahah om dat ik zelf een betjeh rosige huid heb ( schots bloed ) word het snel rooder en nu ben ik gewoon bruin oooh sorry moetst het even vertellen dames als jullie dat ook willen je kan het doen bij een beauty salon dat is echt supper mooi het blijft alleen een weekje zitten
=( het kost 25 euro voor je hele lichaam![]()
![]()
Jeeeej 2 visagies![]()
25 euro!!!!??? Waar is dat??
Ik wil ook
rayoow schreef:De camera vergeet ik niet =)
Sorry dat ik er wat minder bn, erg druk hier...
Ook tussendoor veel bezoek van mensen die we niet vaak zien en paardlief aan t trainen voor t echte werk ,binnekort beleren dus vlieg op en neer op fiets...
Nu eindelijk even avondje rustig =D alleen ffe door bos gewandelt net en gauwnaar stal omdat door castratie kleine onsteking heeft
...2x per dag schoonmaken ect.
Nu bankhangen, straks naar bed. Morgen hopelijk rustiger kan ik even bijlezen ect.
Wel coowl dat we al 2 visagisten hebben =D maakt alles al een stuk makkelijker =D
Citaat:castratie kleine onsteking heeft
...2x per dag schoonmaken ect.
Miss_DJS schreef:Ik heb ook nog nooit geposeerd dus zal vast wel wat tips kunnen gebruiken (A) .
Ik ga zo naar de kapper, wil highlights, dus hoop dat het een beetje leuk wordt. Anders zijn het straks nog butfoto's
SimoneDV schreef:haha dan moeten we nog goed gaan bijhouden welke visagist welke make up heeft gedaan voor later de foto's voor hun portfolio van de make up
Citaat:Wij zijn met een groep van 15 modellen en 10 fotografen nog op zoek naar een aantal visagistes. Je hoeft niet perse de opleiding te hebben afgerond als je maar mooi kunt opmaken.
Sodeletuut schreef:[BM] Last-minute modellenshoot (Drenthe)
Zijn er ook mensen die zondag willen komen? We hebben opeens heel veel afmeldingen..