Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskiaa_ schreef:Denk dat we het inderdaad bij 9 moeten houden dan, zodat we 1 groepje van 3 fotografen hebben. Je kan ook niet tegen Aniek zeggen dat ze nu ineens niet meer mee kan.
Krijg wel een beetje het gevoel dat het op mij afgeschoven wordt, dat vind ik erg jammer. We hebben overlegd over wat we zouden doen, ik heb het alleen ge-PB't en heb daarin ook voor de groep gesproken.
_Daniella schreef:Saskiaa_ schreef:Denk dat we het inderdaad bij 9 moeten houden dan, zodat we 1 groepje van 3 fotografen hebben. Je kan ook niet tegen Aniek zeggen dat ze nu ineens niet meer mee kan.
Krijg wel een beetje het gevoel dat het op mij afgeschoven wordt, dat vind ik erg jammer. We hebben overlegd over wat we zouden doen, ik heb het alleen ge-PB't en heb daarin ook voor de groep gesproken.
Dat geld voor mij zeker niet hoor, door mij moet niemand zich aangevallen voelen
Het is alleen heel snel gegaan vind ik. Je kunt niet verwachten dat iedereen elke dag op bokt kijkt, dus er had eigenlijk even wat meer tijd overheen moeten gaan