staat er dan iemand met bokt pamflet omhoog??
want anders moet ik op gaan letten of ik bekende ga zien...en met ze hoevele zijn we nou uiteindelijk? kunnen we nog groepskorting krijgen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Citaat:Dierentuinmeeting 2012
Waar: Dierenpark Amersfoort Barchman Wuytierslaan 224
Wanneer: 12.02.2012
Hoe laat: 10.00 uur verzamelen voorkant, 17.00 uur sluit park
Kosten: €18,75 Online kaartje kopen is €1,- korting!
Parkeren: Dagkaart: €6,50
Diner: MacDonalds Amersfoort stad?
Dierentuingangers:
- Marjoow (Marjolijn)
- Borrie01 (Sharon)
- Bagheera_206 (Richard)
- Daisyree (Daisyree)
- NathalietjeB (nathalie)
- Zusje NathalietjeB (???)
- Aniek1985 (Aniek)
- Muurp (Murielle)
- Lauke (Lauke)
- Mootje (Marjolein)
- Pinkie87 (inge) ?
- Jinte (Mariska) ?
- balou_k (Daphne) ?
- WildWings (Nikki) ?
MacDonaldsgangers:
- Marjoow (Marjolijn)
- Lauke (Lauke)
Alhoewel een speeltuin altijd leuk is voor als het kind in mij naar boven komt! Kan me van vroeger herinneren dat ze daar altijd zo'n baan met van die neppaarden hadden.. Als ze die nou nog hebben dan moet ik natuurlijk wel even mijn paardrijkunsten laten zien!! 

)
Wel leuk dat ze ook mee gaat. Trekt ze dat wel allemaal fotografen?
Of was die Alpha nou van haar?
Hoop dat het lukt en financieel ook haalbaar is.
Die is volgens mij goed voor 20% korting voor maximaal 4 personen. Alle beetje helpen toch?
Dan is het dus € 16,75. Groepskorting is niet zo heel effectief, want je krijgt dan 2 euro korting bij gezelschap vanaf 20 personen. Via de ANWB hebben wij deze korting al.

Daisyree schreef:Daisyree weet ook niet of ze er langs komt. Waar woon je Mariska? Ik sta open voor carpoolen aangezien ik ook best wel op mijn centjes moet letten. Ben sinds december mijn baan kwijt
Dierentuin Amersfoort heeft de witte en oranje tijgers naarst elkaar in aparte verblijven met grote vensters (tot op de grond) ook zitten er ergens Lynxen. Dat is wat ik me nog kan herinneren. Ow ja en volgens mij een berenverblijf vlakbij de ingang. (Nu hopen dat ik niet dierentuinen door elkaar gooi)